I Love U So Much


Share on Tumblr
PostCard Pictures, Images and Photos
I Love U So Much

17 Komen:

Tanpa Nama berkata...

i love u

Tanpa Nama berkata...

i always love u saiful

Tanpa Nama berkata...

tersepit antara dua..
yang mana satu cinta sejati?

Tanpa Nama berkata...

i luv u mirul!

Tanpa Nama berkata...

i love u alnur

Tanpa Nama berkata...

i love you aziedy a.t...muah!! forever we meant together..

Tanpa Nama berkata...

i love u so much,aziedy a.t...forever we meant together..muah3x!!! ~aliciaS~

Tanpa Nama berkata...

senang kan mengukapkan kata 2....i love u...tp adakah kita benar2 fhm akan kata 2....cinta bisa btkn kita menangis bila kita kehlangan org yg kita amat syg...suka,duka, kita bersama nya,tp akhirnya dia pergi jua tinggalkan diri ini keseorgan tanpa dirinya...sakit utk menerima hatikat 2 semua...cm 1 pesan utk mu..jg lah org tua mu...kenangan kita akn tetap abadi didlm hati ini.......

Tanpa Nama berkata...

i love u so much jeff.. thanks 4 everything...muah miss u

Tanpa Nama berkata...

i misz u..tp aq pasrah..kau bkn utk ku.. :)

rasya aleeya berkata...

sy menerima, menyenangi, menyukai , menyayangi dirimu sahabat..seadanya kamu... dan doaku sntiasa ada utkmu... sentiasa.. selamanya.. namun aku tdk bisa berada diantara kau dan dia. Antara nilai sebuah prshabatan dan ksih utk mu... biarlh ku pertahankan indahnya erti persahabatan. mn mgkin aku bisa beada di sisi mu seandainya dirinya sntiasa ada antra kita.. manakn juga mgkin aku mnerima dirinya lbih dr seorg shbat krn di hati ku sntiasa merasakan degup ksih utkmu..tnpa ku sedari hdir drimu yg terindah dlm ruang hidupku

Tanpa Nama berkata...

I <3 U SO MUCH MUHAMMAD FAIZUL BIN HASSIN..
seksyen7.. k,d...
^^
smile always...
ko
ro
ko
ro
^^

Tanpa Nama berkata...

sweet beb..

Tanpa Nama berkata...

like je..

gadies semase berkata...

<3 <3 <3..
you..

Sofea for short berkata...

I love you so much, MFS.

Tanpa Nama berkata...

I love you,hope you always happy...o...s... Y..

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.