Renungan Cinta


Share on Tumblr

Kahwini orang yang lebih mencintai diri kita daripada kita mencintai diri orang lain. Itu lebih baik daripada mengahwini orang yang kita cintai tapi tidak menyintai diri kita kerana adalah lebih mudah mengubah pendirian kita sendiri daripada mengubah pendirian orang lain.
Renungan Cinta

4 Komen:

Tanpa Nama berkata...

kte kne hargai owg y btol2 stia nk kn aty kte...tp andai kate kte memg xlyak utk dye brilaa ruang dye mengenalidri kte sbgai seowg kwn y paling rapt ng kte...owg y kte impikn akn hadir blm hdp kte tnpe kte sdry...hati2 ble menyaygi oowg y ad di sekeliling kte....terutama y bergelar teruna idaman....

hobby exchange berkata...

good share .. thanks.. saya follow kamu, follow balik ya ok.

Tanpa Nama berkata...

aku terjerat hubungan dengan orang uda beristri,,dan jauh lebih tua dari aku,, tp dy udah pisah ranjang slama 2th trakhir,, dy punya 2 anak.. kehidupan dia sdikit bebas,, aku gaperna berharap dia bakal cerai dengan istrinya.. tp aku jg berat melepas dia,, aku terlalu sayang.. thx by.vera

Tanpa Nama berkata...

benerrr

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.