Awak tak call ? Saya faham


Share on Tumblr
Awak tak call ? Saya faham. Awak tak text ? Saya faham. Tapi bila saya nampak awak dgn orang lain. Please faham yang saya CEMBURU sangat2 ♥

Wanita menangis
Cicinta
Awak tak call ? Saya faham

9 Komen:

Abam Kie berkata...

salam, dalam percintaan mesti ada kesetiaan..

nuwul an'na berkata...

cemburu sangat sangat .

Tanpa Nama berkata...

hmm..keciwa nya...

Tanpa Nama berkata...

tapi kalau dalam percintaan x da kepercayaan mcm mn pulak????????

Tanpa Nama berkata...

kalau pasangn tak setia pastiny sakit kan...

Tanpa Nama berkata...

apatah lagi hubungan cinta yang dibina atas dasar...pershbtan....cinta ...pkhwinan.....akhrnya kecurangn...sakitny tidak teperit di tanggung...

Tanpa Nama berkata...

sedih terkilan bila kita menaruh harapan pada org yg x tahu hargai kita....

nur farah aril berkata...

saya tahu awak ada makwe lain tapi hargailah kita orang sebelum dia .kita orang lagi perlukan awak daripada dia nama jer lelaki baik tapi hati YA( ALLAH) HARAP HARAP KITA SEMUA TAK DAPAT SEMUA NYA YANG KITA RASAKAN INSYALLAH

anis berkata...

cemburu fitrah manusia

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.