Selamat Tahun Baru 2011


Share on Tumblr

Selamat Tahun Baru 2011 kepada semua pembaca blog Koleksi Cinta. Semoga tahun baru kita akan lebih berjaya, tercapai impian dan azam, murah rezeki dan hidup lebih bahagia dan diredai Tuhan.

Happy New Year!!

~ Haniey Selamat Tahun Baru 2011

4 Komen:

ch!natsu berkata...

insyaAllah~ happy new year.. =)

ardmad berkata...

Assalamualaikum...
Seperti biasa, daku menyambut tahun baru dengan berbekalkan perasaan murung, depressi, kesunyian, penderitaan, ke-tersiksaan dan apa jua yg berkaitan dengan rasa macam indah je kalau dapat baring dlm kubur...aman tenteram, damai tiada kekacauan...Untuk para pembaca, aku mengucapkan selamat tahun baru...

Untuk diriku pula, tidak pernah ada tahun baru...Tiap2 tahun sama saja...Malahan, tak pernah ada tahun pun...yg ada cuma hari2 yg bersambung hinggalah ke hari kita mati...

Untuk yg tiada tahun baru sebagaimana aku

Dijemput utk sama2 berkongsi kisah kecewa yg ada...kisah bahagia pun boleh jugak, tp tak beberapa di alu2kan...

cangkrukan berkata...

Happy New Year for all

Tanpa Nama berkata...

knpa mesti murung ... kan masih ada orang d'sekitar kita ,,

lagi pula kita gg mesti ngeryaiin yg nama nya tahun baru ..

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.