Cute Love Quotes


Share on Tumblr
Cute Love Quotes
Cute Love Quotes
Cute Love Quotes

The silliest moments are what makes the best memories

I know im young but if i had to choose you or the sun. I’d be one nocturnal son of a gun -gym class heroes

I love you for all that you are, and all that I am when I am with you. I love you because you have shown me in hundreds of beautiful ways what love is.

I wanna be the one when your sad to make you smile, because your smile, is what makes my life worthwhile.

He makes me think about things I’ve never thought about before. Not by what he says, but by the way he looks at me. The way he smiles at me makes us connect in a way I never thought possible.
Cute Love Quotes

8 Komen:

Tanpa Nama berkata...

comel :)

aimie..ahmad berkata...

saya bertunang selama 2 tahun kak...perkenalan saya hampir 4 tahun...tapi sehari sebelom akad nikah tunang saa meninggal xcden...saya jadi hilang arah tujuan kak...bagaikan mayat hidup...saya salahkan takdir.....perbagai persoalan bermain d benak saya...knp saya ang harus lalui perjalanan hisdup nie...saya ak berhak hidup bahagia ke...saya putus harapan untuk teruskan hidup,,,bagai saya dia nyawa saya...dia dunia saya kak...setelah arwah pergi tak ada lagi kemanisan dalam hidup saya,,,saya tak sweceria dlu...bantulah saya untuk terus bangun kak...bagaimana caranya untuk saya bangun semula...

Unknown berkata...

disebalik pengalaman hidup kite harus ar tabah untuk teruskan hidup..setiap dugaan yg tuhan berikan ada hikmahnye...jadi mitak ar kerehdaan drinye..

Tanpa Nama berkata...

sweet sgd~

Tanpa Nama berkata...

saya baru je dapat status single....slepas 4 tahun menyulam kasih dengan c dia,tiba2 hububngan kita dilanda masalah..walaupun begitu,saya tetap cuba untuk melupakan c dia..walaupun susah,insyaalah saya boleh melakukannya..

Tanpa Nama berkata...

nice!

Tanpa Nama berkata...

susah nya nak tau hati orang yang terlalu cool...huhu

Tanpa Nama berkata...

5 thn kenalan kerna rumah masing2 dekat..family semua dh kenal.setelah dia blaja,dia dh mula berubah.dia menyepi tanpa kata.hati luluh dia ingin bertunang dgn org lain x lama lg.tuhan saja yg tahu hati ini..

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.