Bila Lelaki Cakap (Sebenarnya dia maksud lain)


Share on Tumblr
Bila Lelaki Cakap

1) Bila lelaki cakap : Saya tak kisah pun awak nak kawan dengan dia.
* Maksudnya : Kalau kau nak mati, kau kawan lah dengan dia.

2) Bila lelaki cakap : Dahlah, saya takda mood nak sembang/ text dengan awak.
* Maksudnya : Pujuk lah saya, saya touching dengan awak ni.

3) Bila lelaki cakap : Dah lama kita tak jumpa kan, awak asyik sibuk je kebelakangan ni.
 * Maksudnya : Datanglah jumpa saya, saya rindu sangat-sangat dekat awak.

Tip Cinta


4) Bila lelaki cakap : Saya tak suka awak kawan dengan lelaki tu.
* Maksudnya : Kau faham tak aku tak suka kau kawan dengan mana-mana lelaki, aku cemburu tau tak.

5) Bila lelaki cakap : Awak, mak saya selalu tanya pasal awak.
* Maksudnya : Jomlah kenal-kenal dengan keluarga saya.

6) Bila lelaki cakap : Tinggalkan saya, saya nak bersendirian.
* Maksudnya : Janganlah pergi, pujuklah saya.

7) Bila lelaki cakap : Janganlah risau, saya ttak apa-apa.
* Maksudnya : Tolonglah risau, saya perlukan sokongan awak.

8)Bila lelaki cakap : Saya tengok awak dah makin sibuk kan sekarang.
* Maksudnya : Kau tahu tak kau dah abaikan aku.

9) Bila lelaki cakap : Saya rela undur diri demi awak dan dia.
* Maksudnya : Sampai hati awak buat saya macam ni, kenapa pilih dia.



Bila Lelaki Cakap (Sebenarnya dia maksud lain)

7 Komen:

Tanpa Nama berkata...

kalo laki cakap awak ni membela apa maksudnya

Tanpa Nama berkata...

klu dia ckp..jgn ganggu sy lg??ap pla mkna nya???

Halimatu Saadiah berkata...

Kalau lelaki cakap"awak pergi la dengan dia dia lagi memerlukan awak"apa maksud nya???adakah dia dah tksyngkn kita lgi???

Unknown berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Unknown berkata...

membela maksudnya awak kuat makan @ gemuk

Unknown berkata...

Tak sama dgn sy

Monica berkata...

Hai pandangan yang anda tahu ada mantra untuk memenangi cinta kembali dari bekas. Saya sudah melakukannya. Saya suka membaca tentang hubungan dan cara membuatnya berfungsi, bagaimana untuk memperbaiki hubungan, dan bagaimana untuk menjaga kehidupan percikan api, walaupun cara bercakap dengan mereka cara tertentu untuk membuat mereka berfikir cara yang berbeza tentang keadaan dan anda. Jika anda memerlukan nasihat atau mahu memenangi semula bekas anda, cubalah ini: augusmimi789@gmail.com salinan dan mesej yang berikut (augusmimi789@gmail.com) Ia akan mengubah mentaliti anda dan mendapatkan apa yang anda mahu.

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.