Salam Maal Hijrah 1435H | Selamat menyambut 1 Muharam


Share on Tumblr
Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan Salam Maal Hijrah 1435H dan  Selamat menyambut 1 Muharam kepada semua sahabat dan pengunjung blog.

Salam Maal Hijrah 1435H

Semoga umat Islam terus bersatu mendepani cabaran kehidupan dunia tiada sepadan ini.

Diriwayatkan daripada Abdullah bin Amr, Nabi Muhammad SAW bersabda: "Seorang Muslim adalah orang yang tidak merugikan Muslim lainnya dengan lidah, mahupun dengan kedua tangannya. Dan seorang Muhajir (orang yang berhijrah) adalah orang yang meninggalkan semua larangan Allah SWT." (Riwayat al-Bukhari)

Salam Maal Hijrah 1435H!

Salam Maal Hijrah 1435H | Selamat menyambut 1 Muharam

0 Komen:

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.