Perpisahan


Share on Tumblr Saat kamu berkata untuk meninggalkannya,
Mungkin dia akan pergi meninggalkanmu sesaat,
Memberimu waktu untuk menenangkan dirimu sendiri,
Tetapi pada saat saat itu, hatinya tidak akan pernah meninggalkanmu
Dan sewaktu dia jauh darimu, dia akan selalu mendoakanmu dengan air mata….. Perpisahan

3 Komen:

Fkransyah.D.Laside berkata...

mantap..!!

nanang farqan al qosim berkata...

gara gara artikel ini,aq diputus ama pacar aku,teeeeeeeeeeeeer la lu

Mr.smiley berkata...

perpisahan sangat mnyedihkan hati....

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.