Orang Yang Kita Sayang


Share on Tumblr Selalunya orang yang kita sayang,suka membuatkan kita dalam keadaan teruji. Selalunya orang yang kita sayang,suka membuatkan kita terkeliru. Selalunya orang yang kita sayang, suka membuatkan kita terluka.

Selalunya orang yang kita sayang, suka membuatkan kita terkilan. Selalunya orang yang kita sayang, suka membuatkan tahap kesabaran kita menipis.

Dan selalunya orang yang kita sayang, suka hadir bila memerlukan dan pergi tanpa meninggalkan pesan… Orang Yang Kita Sayang

9 Komen:

Tanpa Nama berkata...

APa betul kata-kata diatas itu? bahwa orang yang kita sayangi selalu membuat kita terluka, panas dingin, kesukaran, bahkan sering membuat kesabaran kita menipis ?

Terus terang aku bingung tentang cinta….? Apa yang dimaksud dgn cinta ?

Tanpa Nama berkata...

memang benar.. bila kite perlukan org yg tersayang, diwaktu itu la die hilang, bile kite sudah curahkan segalanya kepada orang tersayang tetapi die mudah melupakan kite. ape la nasib bile seseorg itu menjadi setia. salahkah kita menjadi orang yg setia pada hubungan cinta??

Tanpa Nama berkata...

yang harus di persalahkan jika kita terasa bahawa orang yang kita sayang tu membuat kita teruji, terkeliru, terluka, terkilan dan yg bermacam ter-ter.. ialah diri kita sendiri ….

ini semua disebabkan kita tidak ikhlas apabila menyayangi seseorang… kita terlalu mengharap “balasan” yg setimpal dgn apa yg kita “beri” dari orang yg kita sayang….

sekiranya kita ikhlas dalam menyayangi atau mencintai seseorang….. perasaan ini tak akan wujud…

cuba renungkan…….

Tanpa Nama berkata...

memang benar apa yang ungkapkan ...bila kita memerlukan dia ,dia tidak pernah ada d cc kita..itu kah yang dikatakan cinta...kalau hati dah luka susah untuk di ubati...dan ia mengambil masa untuk kembali pulih...

Tanpa Nama berkata...

emang benar apa kata di atas bahwa yang kita cintai dan kita sayangi selalu membuat kita itu kesal, marah, keringat dingin, bikin kita kecewa dan masih banyak lagi, makanya kita harus menyayangi dan mencintai dia

Tanpa Nama berkata...

memang betul..semuanye btol..aku sayang kan die tapi camtu la..nak buat gone??die buat aku terkilan,kesabaran semakin nipis and all taht yang kat atas tu..yang paling teruk sekali,die meninggalkan aku tanpa pesan..but i love him so much!!i love u..muaxcxh!!bye..abg

Tanpa Nama berkata...

iyaa nasibb aku banget tuh...
setia,sayang, tp dikecewakan.. bahkan untuk yg kedua kalinya...

Tanpa Nama berkata...

mmg btol....org yg kte syg 2 slalu tingglkn kite....

Tanpa Nama berkata...

persis dng apa yg saya alamii,, saat ini, dan tdak tau kpan akhirnya,, semakin syang semakin kejam

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.