Tanda Si Dia Mencintai Kita


Share on Tumblr 1) Dia terlalu kuat mencintai kita

2) Selalu ingin berhubung dengan kita

3) Dia mengambil berat perihal kita

4) Dia sanggup berkorban dan meluangkan masa untuk kita walaupun dalam keadaan terlalu sibuk sangat

5) Dia cemburu bila kita bersama insan lain

6) Jiwanya meronta-ronta bila tidak dapat bertemu kita

7) Hatinya gembira bila dapat berhubung atau bertemu dengan kita

8 ) Dia tidak menyakiti hati kita sebaliknya menyayangi kita dan menjaga hati kita sebaik mungkin.

9) Memberi hadiah dengan penuh ikhlas dan kasih sayang

10) Mudah tersinggung dan merajuk bila kita tidak menurutkan kemahuannya

11) Susah untuknya berenggang dengan kita kerana cepat rindu. Jika terpaksa berjauhan, kerap dia menghubungi kita sampai sehari beberapa kali bertanya khabar dan ingin mendengar suara

12) Tidak kisah perbezaan umur.

13) Sukar untuknya memarahi kita kecuali jika kita curang, berbohong dan keterlaluan

14) Dia tidak peduli apa orang kata mengenai dirinya menyintai kita yang penting asalkan jiwanya bahagia dengan kita. Tanda Si Dia Mencintai Kita

8 Komen:

Tanpa Nama berkata...

mmg pown……kalau sehari tak jumpa kekasih mmg tak sah.sesetengah org tuu……….dia hanya mimpi je….sbb dia tak luahkan perasaannya terhadap org yg dia cintai.tak kira lah samada boy or girl.ada pulak yg demam sbb tak nampak dia dlm satu hari.teruk lah mcm tu……nasib baik lah saya tak mcm tu.ada ke sape2 yg pernah mengalami perasaan mcm tu

Tanpa Nama berkata...

benar sekali....itu tanda sering terjadi

Tanpa Nama berkata...

elok sangat cie!
wahaha... sorry, aku nak Indonesia.

Tanpa Nama berkata...

SYE XPNH TNG DIE TAPI ACE CM DH LAME KNAL...
KDNG2 TRASE DIE ADE DKT JE NAGAN KT...
WLAU PN XPNH JUMPE TPI SYE TETAP CYG DIE...
DIE LA PEMPUAN YG PLING INDAH BGI SYE..SBB DIE AMBIK BRAT KAT SYE DN DIE XPNH MEYAKITI ATI DN PERASAAN SYE...TPI DIE PNH TNGK SYE TPI GAMBR JE LA...HUHUHUHU....

Tanpa Nama berkata...

Yang no 10 Kurang setuju

akudandia berkata...

yup..
betul sesangat..

Tanpa Nama berkata...

aku slalu mimpi ja..sbb aku malu and takut cinta x dibalas...

yaya berkata...

aku suke nom 9...bagi hadiah....tahun lepas bf aku bagi cincin couple dia satu aku satu....so sweet....

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.