Rahsia Warna Kegemaran Wanita


Share on Tumblr Menurut pengkaji, wanita dapat dinilai perwatakannya melalui warna kegemarannya. Di sini, disebut serba ringkas tentang wanita, warna dan tafsiran perwatakannya.

MERAH
Berani, emosional, tegas tamak, tahan melarat dan suka bersenang-senang.

BIRU
Setia pada pasangan, pandai menyimpan wang, kuat kemahuan, suka berterus-terang, jujur, cekap memberi maaf dan tegas.

HIJAU
Subur, suka kepada kebahagiaan, tidak suka bergaduh atau bertekak, patuh pada pegangan agama, suka berhias, teguh pendirian hingga kadang-kadang seakan kolot.

HITAM
Suka menyendiri, prihatin, kuat menghadapi dugaan hidup, tidak mudah dipengaruhi, kuat berfikir, setia pada pasangan, baik hati tetapi cepat tersinggung.

COKLAT
Kaya dengan sifat keibuan, suka merenadh diri, sopan santun, halus budi pekerti, hati mudah merasa was-was dan takut berbuat salah.

UNGU
Pemurah dan merdeka hatinya, tidak suka diperintah, berinisiatif, bijak tetapi agak beremosi, keinginannya tidak meluap-luap.



KELABU
Suka merendah diri, tenang, suka mengalah, suka bekorban peranan cerdas dan bijak.

KUNING
Menyukai ilmu, gemar membaca, tekun, cerdas dan tabah menghadapi cabaran.

PUTIH
Bersih fikirannya (tidak banyak prasangka), berkata benar, jujur,rendah hati, sopan santun, ramah, kuat menerima ilmu, sentiasa tenteram hatinya, suka menolong dan hidup bertawakal.

Rahsia Warna Kegemaran Wanita

51 Komen:

Tanpa Nama berkata...

pasal bercinta ni,aku x tau la sangat……..tapi memang betul warna kegemaran seseorang khususnya wanita dapat menunjukkan sifat wanita tersebut…-adnin

Tanpa Nama berkata...

sket nyer warne....

Tanpa Nama berkata...

aik? mana warna pink?

Tanpa Nama berkata...

ANE WARNE PINK??ADOII..XBEZ LA CMNEYH...

Tanpa Nama berkata...

leh tahan betul gak benda ni...

Tanpa Nama berkata...

pink takder ker?

Tanpa Nama berkata...

pink tu untuk orang tertentu je

Tanpa Nama berkata...

pink untk jambu je

Tanpa Nama berkata...

ha'ah...npe pink xde....

Tanpa Nama berkata...

ha'ah...npe pink xde....

Tanpa Nama berkata...

pink = lucah

Tanpa Nama berkata...

tah pape la korang nih..pink utk owg yg gedik jer..

Tanpa Nama berkata...

siapa suka warna hitam faham2 je lah ye

Tanpa Nama berkata...

baru seketika berkenalan dengan gadis yg meminati kaler hitam dan putih banyak gak yg tepat berkaitan dengan warna kegemaran beliau terasa aku lah org yg paling beruntung sbb dpt teman camtu susah nk dapat

Tanpa Nama berkata...

yg d tunjukkn nie...wana2 asas...klu pink 2 korang cmpur la maksud wana merah n putih...hehehe...-perlis_gurl

Tanpa Nama berkata...

nk kaler pink gak...adus kmpunan

Tanpa Nama berkata...

sy suka warne itam . :D

Tanpa Nama berkata...

ye.. klu kaler pink mcm mn pulak? xaci ar..

Tanpa Nama berkata...

kte ske warna wrni..cmne plak?

Tanpa Nama berkata...

haha...cm bodo jer...
kalu tbetul tu nseb je...

Tanpa Nama berkata...

kalau colourfull camne??

Tanpa Nama berkata...

pink caler mna??
sy mnat pink caler......

Tanpa Nama berkata...

yes!! aku la gadis yg ska wrna kuning..

Tanpa Nama berkata...

BTOL 2
AKU SK KALER ITAM
SERBA SEDIKIT KN LA NGAN DIRI AKU

Tanpa Nama berkata...

btol2......
p kaler kt si ni cikit juak..
mcm kedekut ajer.....eheheh
ya..aku lah si gadis merah...
p tamak 2 bkn sifatt aku...wwuueekkk

Tanpa Nama berkata...

klo pink= lembut,sensetive,emo,sentimental,caring,baik,kuat mrjuk
...cm ku..hehe

Tanpa Nama berkata...

like red kaler...huhuhu

yulan berkata...

blh caya ker..ni.. mcm best jer meaning clor hijau,coklet,putih ni,,,, ada kena sikit ngan aq plak.

Tanpa Nama berkata...

wahhhh!!!!!rupanya aku seorang yg tAMAK,hihihihihi

cyunk aril berkata...

i lurve..cokelat

Tanpa Nama berkata...

aku ske sgt kaler coklat. fanatik tw... ttg kaya dgn sft keibuan, mmg btl sgt. aku b`cita2 nk bkk tska. d`sbbkn aku t`lalu skekn bdk2, si dia tuduh aku xmtg sbb t`lalu asyk lyn bdk2. hehe.. pape pn,doakn cita2 aku t`capai ea.. daaaa.. assalamualaikum

Tanpa Nama berkata...

hahahahhaah...aq lah ungu..hik5

Tanpa Nama berkata...

elleh..x smestinyew btl...but kalrr red tu ad btol,tpy bab TAMAK2nie xd kne mngena ngan aku..cowy ckit..hahaha pink xd!!pdn mkew kowg..dats way ak x ckew pink!PINK TOK PONDAN.....!

melor berkata...

suka pink n putih...

Tanpa Nama berkata...

hmm. macam betul aje..aku memang suka kaler biru..karakter 2 pun tepat.

love iz cinta berkata...

huhuhuh...cm btul jer...
aku warne hitam n biru ...

hamYRa berkata...

tp seseorg yg meminati wrne merah..dye mmpunyai aty yg romantis..ad byk lg psl sikp sesorg yg menyukai wrne mera..

Tanpa Nama berkata...

crita psal wrna2 ne mmg btl...suma kna pd aq bha......

tulisan tanganku.. berkata...

la..pink takdek lak..hampeh je

Tanpa Nama berkata...

kalo suke warne warni mcm mne lk..?? hahaaa

Tanpa Nama berkata...

aaa skewnyer bace wrne ungu..

Tanpa Nama berkata...

maner wrne pink nyer????

Tanpa Nama berkata...

suke kaler itam...

irAh_crEwz berkata...

wahhh lbey kureng jerrr ngn aq..hahaha my febret colour is puple n pinkkk..tp asl pink x der niehhh????x siokk la g ni..mybe merah kot ekkk..tp merah ganas,aq x la ganassss!!!!

Tanpa Nama berkata...

kita suka warna ungu , hitam , putih *amboihhh , banyakkkk!

f(Nadiah) berkata...

Suke wrne hitam, putih & merah......

eryn wawa berkata...

kite ske wne ungu , biru , ijau .

Tanpa Nama berkata...

sya harap lelaki ska perempuan yg minat warna coklat.....

Tanpa Nama berkata...

ak ska wrna klabu. . smua ny ngam gan sya. . Cma stu syak larh yg ska mgalah e2. . Sb sya neyh mgalah ekut k'adaan ujak. . X kn mgalah syak kn. .X best larh..

Megat Sowleehyn berkata...

https://www.facebook.com/1516079508636424/photos/a.1516797705231271.1073741830.1516079508636424/1516799341897774/?type=3&theater

Megat Sowleehyn berkata...

Beg cantik https://www.facebook.com/1516079508636424/photos/a.1516797705231271.1073741830.1516079508636424/1516799341897774/?type=3&theater

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.