I Miss U


Share on Tumblr



I Miss U

6 Komen:

Tanpa Nama berkata...

setiap cebisan dari hati ini merindui kamu sam

Tanpa Nama berkata...

aku rindu kamu sayang...

datanglah untukku malam ini!!!

Tanpa Nama berkata...

aku rindu padamu.....

Syazmira Suhaimi berkata...

aku rindu dia gak....
a.z,
org tunggu kmu...org akn trus menunggu...
walau org tau..kesudahan tak seindah yg org harapkan...
walau org tau...penantian org takder kesudahan...

qistina berkata...

aku rindu padamu.....

Tanpa Nama berkata...

i miss u so much cyg..
thanks sbb dah ajar org erti cinta sbenar:)
i love u so much..

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.