Lima kejutan manis!


Share on Tumblr Penyanyi dan pelakon, Marsha kongsi lima surprise terbaik untuk wanita...

1. Jika suami atau teman lelaki tidak pernah memasak, tentulah menjadi kejutan manis jika pada hari yang tidak terduga, si dia memasak! Tidak mengapa jika juadah yang disediakan ringkas kerana apa yang penting, usaha lelaki itu bisa membuatkan wanita terharu. Cubalah!

2. Alangkah manisnya jika pasangan menyiasat barangan atau sesuatu yang sudah diidam-idamkan sejak lama lalu tiba-tiba ia dihadiahkan kepada kita!

3. Berikan jambangan bunga. Walaupun sudah dianggap biasa atau cliche, jambangan bunga tidak pernah gagal menceriakan hati wanita. Lebih kejutan jika jambangan bunga itu digubah mengikut cara paling kreatif.

4. Tidak terungkap rasa gembira dan terharu jika kekasih sanggup ‘memerah otak’ mencari ilham mencipta lagu yang menyatakan perasaan cinta kepada diri kita. Bukan senang hendak menggubah lagu cinta okay?

5. Wanita pasti seronok jika sesekali dibawa ke tempat romantik. Sudah tentu, jika hendak buat kejutan. rahsiakan tempat yang dituju sehinggalah tiba. Manis bukan? Lima kejutan manis!

8 Komen:

Tanpa Nama berkata...

apppppppppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!11

Nurazlin berkata...

kalo utk laki plak?

me berkata...

tak sweet sgt lah..

Tanpa Nama berkata...

yeke.....
cm bese jer dgr... huhuhu

mimie berkata...

tringn nk bwt tp tkut.....

ziera berkata...

sweet cngt.... nk cba

Tanpa Nama berkata...

cuba lah kalau brani

Tanpa Nama berkata...

nama bf I ialah .......................??????????????????????????????????????

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.