Salam Maulidur Rasul - Memantap Ukhuwah, Memperkasa Ummah


Share on Tumblr
"Tidak beriman seseorang kamu kecuali aku lebih dicintai daripada kedua ibu bapanya, anak dan manusia keseluruhannya". ~ Nabi Muhammad SAW

Salam Maulidur Rasul to all my muslim readers and friends. May we all have a blessed Maulidur Rasul 1431 Hijrah!

The teaching of the Prophet (SAW) embeds in our hearts love, forgiveness and tolerance; and embellishes our souls with excellence of conduct. The Prophet (SAW) said: “You do not touch people with your money but with your welcoming face and behaviour”.

We all love our Prophet (peace and blessings be upon him). Through his excellent morals and conduct, he earned the love of everyone.

Haniey
Kuala Lumpur
26 Februari 2010 / 12 Rabiul Awal 1431 Salam Maulidur Rasul - Memantap Ukhuwah, Memperkasa Ummah

2 Komen:

Klik sini berkata...

Promosi Maulidur Rasul...jangan lepaskan peluang!

Tanpa Nama berkata...

nice.. so cute la..:-)

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.