Embun pun takkan mampu


Share on Tumblr

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar disinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Embun pun takkan mampu

17 Komen:

NuRuL... berkata...

suke lirik ni.. :-)
apa mungkin kita temu kebahagiaan dalam perpisahan...
harap kebahagiaan itu bukan pinjaman dan dicipta semata mata...biar ianya kebahagiaan yang hakiki :-)

yana berkata...

ingat aku bodoh..... lagu shahir "KEBAHGIAAN DLM PERPISAHAN"

Tanpa Nama berkata...

memang ada kebahgiaan disebalik perpisahan..cuba kita renungi semula..bertemu dan berpisah semuanya telah ditentukan.. :D

Tanpa Nama berkata...

lirik lain lah..akhir hayat je sama tajuk ngan lagu nyanyian shahir.

Mrs. Sweet aka lovva berkata...

i love this.. sape y xtaw nk hayati.. hahah sian2...
ayat ny sungguh puitis.. i like very much!

Tanpa Nama berkata...

suka banget lirik ini,,,,,

Tanpa Nama berkata...

sungguh menusuk kalbu tul la...

Jaiho berkata...

ske sngat lgu ni

Tanpa Nama berkata...

mgkn btol,enkau tlah temu kbahagiaan stelah enkau b'pisah dngn ku...

Tanpa Nama berkata...

my eyes tears 2 read thIs pOst.....

Tanpa Nama berkata...

lepas dpt menghayati ayat2 ini semua,, baru saya sedari pentingnya saya mempertahankan cinta yg telah lame saya semai bersama kekasih saya

Tanpa Nama berkata...

I LIKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

kebahgian sesama manusia adalah sementara,kebahgian yang hakiki adalah milik YANG MAHA ESA............

anastasia berkata...

al-jiwang al-burque

baby_hani87 berkata...

bukankah coretan dari hati kita lebih indah..
dari lagu-lagu itu

Tanpa Nama berkata...

aku cintakan awak

Tanpa Nama berkata...

khiasan hati layu...

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.