Selamat Menjalani Ibadah Puasa ~ Marhaban yaa Ramadhan


Share on Tumblr
Saya ingin mengucapkan selamat menyambut kedatangan Ramadan, bulan penuh kemuliaan kepada pembaca blog saya yang beragama Islam.

Semoga ibadah puasa kita semua tahun ini akan lebih dipermudahkan Allah seperti juga tahun-tahun terdahulu. Diharapkan kita semua diberikan kesihatan yang lebih baik supaya lebih selesa berpuasa, bertarawih, beribadat dan merangkul segala pahala yang terdapat dalam bulan Ramadan yang berkat ini.

Ramadhan

Dalam hadis riwayat Muslim, baginda SAW bersabda: "Apabila masuk bulan Ramadan, terbukalah pintu-pintu rahmat dan tertutuplah pintu-pintu neraka serta terbelenggulah syaitan-syaitan (daripada merasuk mangsanya)."

Okay, Salam Ramadhan!


Doa Bulan PUasa


Selamat Menjalani Ibadah Puasa ~ Marhaban yaa Ramadhan

0 Komen:

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.