Cinta Harus Memiliki


Share on Tumblr
ayat-ayat cinta
Pada akhirnya, cinta memang tidak harus memiliki, tapi itu hanya bagi mereka yang lelah, kalah dan pasrah. Sebab cinta tetaplah harus dimiliki agar ia terjaga dan hidup. Maka, milikilah selagi kau anggap itu sebagai cinta.~ Man
Cinta Harus Memiliki

5 Komen:

Tanpa Nama berkata...

perempuan bukan seorang yang lemah tanpa lelaki masih boleh hidup

Tanpa Nama berkata...

dia rasa PEREMPUAN ni macam boneka

Tanpa Nama berkata...

Dia rase kite nie patung boleh mainkan hati kite,sakitkan hati kite... Dye ingat kite nie bodoh

Tanpa Nama berkata...

saya pernah ada teman lelaki tapi dia mcm tk pernah nak merhargai sye pernah ada satu masa dia cakap saye curang ngan
dia .Tapi dia yg ada org lain yg paling teruk adalah dia couple ngan BFF saya

Tanpa Nama berkata...

:'(

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.