Selamat Hari Raya 2013


Share on Tumblr
Di sini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri 2013 kepada semua pengunjung blog yang beragama Islam.

Selamat Hari Raya 2013
Selamat Hari Raya 2013

Semoga kita sambut Aidilfitri dengan keimanan dan ketakwaan kepada-Nya. Maafkan jika ada salah silap selama ini.Maaf Zahir Batin!

Balik Kampung

Perjalanan jauh tak ku rasa

Kerna hati ku melonjak sama

Ingin berjumpa sanak saudara

Yang selalu bermain di mata

Nun menghijau gunung ladang dan rimba

Langit nan tinggi bertambah birunya

Deru angin turut sama berlagu

Semuanya bagaikan turut gembira

Balik kampung

Balik kampung

Balik kampung

Hati girang

Terbayang wajah-wajah yang ku sayang

Satu-satu tersemat di kalbu

Pasti terubat rindu di hati

Menyambut kepulangan ku nanti

Lagu dan lirik: Sudirman Haji Arshad
Selamat Hari Raya 2013

0 Komen:

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.