Mutiara Kata Cinta Motivasi


Share on Tumblr
Mutiara Kata Cinta Motivasi

Jangan mencintai seseorang seperti bunga,
kerana bunga mati kala musim berganti.
Cintailah mereka seperti sungai,
kerana sungai mengalir selamanya.
~HAMKA

Jangan mencuri hati seseorang, jika kamu tak berkeinginan menjaganya dengan sebaik-baiknya

Mutiara Kata Cinta

“Cinta memiliki hukum nya sendiri, kita tak akan bisa mengelak dari hukum cinta, walau harus di cambuk dengan rindu dan sakit hati, kita harus terima.”~  Arsa nugraha

Semakin kamu meminta pada orang lain, semakin kamu dibenci. Semakin kamu meminta pada Tuhan, semakin kamu dicintai.
~ Yasir Qadhi

Jangan terlalu angkuh dan berani mengungkapkan rasa cinta, kerana mungkin ia akan berakhir luka.

Jangan terlalu banyak meninggalkan jejak di hati orang. Beberapa orang mungkin mudah melupakan, tapi tidak dengan beberapa orang yang lain
~ Soraya Rizki Amelia

Aku membebaskan kemanapun kamu pergi, karena satu saat aku tahu kamu bakal pulang. Jika aku memang rumahmu.
~  Aji Nur Afifatul Hasna
Mutiara Kata Cinta Motivasi

0 Komen:

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.