Pertama Kali


Share on Tumblr Pertama kali aku melihatmu, aku takut untuk mendekatimu…
Pertama kali aku mendekatimu, aku takut untuk mengenalimu…
Pertama kali aku mengenalimu, aku takut untuk mencintaimu…
Dan kini… apabila aku mencintaimu, aku takut akan kehilanganmu…. Pertama Kali

4 Komen:

Tanpa Nama berkata...

kasihku...
maafkan diriku ini..
yg sukar tepati janji..

sejujurnya aku..
sangat syang kpda dirimu..
antara aku dan dirinya hanyalah gurauan..
gurauan semata-mata..

tiada apa yg dapat mengubah cintaku padamu..
kecuali dirimu seorang..

percayalah kata ku..
hanya dirimu yg kucintai..
kau banyak mengajarku erti cinta..
erti rindu..
hanya kau bertakhta dihatiku..
syamim.....

syamim berkata...

argh kau
di saat aku memerlukanmu
kamu hilang dariku
bila kau perlukan aku untukmu
ku muncul dgn hati berbunga
tak ku sangka buna yang tumbuh itu
hanya untuk layu
selayu perasaanku padamu
yang telah mengkhianati hatiku

Tanpa Nama berkata...

Bila sy mmbc sma itu hat sy sngat sdih dan jga perasaan sy sngat-sngat sdih dan jga bla-bla-blalah msih sdih. Itu sja daripada sya bye-bye.muah-muah.

Tanpa Nama berkata...

Aku cinta dirimu tapi tk dpt ku ungkap kan dgn kata kata cinta dan kata kata rindu di bibir mogel ku ini ... Aku selalu rindu akan dirimu..

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.