5 gaya lelaki memikat


Share on Tumblr Stail lelaki menawan hati penyanyi dan pelakon, Farahdhiya Mohd Amin

1. Bersih dan kemas.
Mendahului senarai, saya cepat tertarik dengan lelaki bersih dan kemas. Dari luar sudah mencerminkan lelaki begini teratur serta mementingkan kebersihan tubuh dan pakaian.

2. Ringkas tapi segak.
Lelaki begini tidak 'lebih-lebih' apabila bergaya hingga nampak rimas. Pakaian yang dikenakan ringkas tapi kena dengan personaliti diri.

3. Lelaki beruniform.
Bagi saya, lelaki beruniform nampak seksi lah! Lebih-lebih lagi, pakaian seragam tentera laut serba putih... Nampak kacak dan berkarisma!

4. Pakaian sukan.
Lelaki biarpun baru mengenakan pakaian sukan, sudah boleh menampakkan mereka handal bersukan. Sifat macho mereka juga terserlah!

5. Kasual.
Kadang-kadang saya suka melihat lelaki yang mengenakan pakaian kasual seperti kemeja T, seluar jeans dan sneakers saja. Nampak sempoi tapi pastikan tidak selekeh okay? 5 gaya lelaki memikat

11 Komen:

Afendy @ Ustazkodimero berkata...

Aku seorg yg selekeh..muahahaha

(sbb tu xdew awek'z..auww)

manis berkata...

betul2
gaya yg disenaraikan di atas buat lelaki memang nampak menarik..
lagi2 yg memang da hensem tu
haiiih... :)

miSz awiEn berkata...

sy x ksh laki 2 cm ner..
jnji dier bek,stia,bersh n pling pnting soleh..
dan jnji dier time sy seadanya dier pn cm 2 gak..

NONG berkata...

nice tips...

Tanpa Nama berkata...

kalau terlalu memilih..
alamat jadi PERAWAN TUA la ko..
hahaha

Tanpa Nama berkata...

bukan paras rupa jadi ukuran..
bukan penampilan jadi kebanggaan..
tapi baik budi pekerti dan beradat itu jadi pilihan..:D

Tanpa Nama berkata...

kalau setakat nk cari lelaki yg bergaya..
xguna...
kang dapat jodoh yg keja sbagai mekanik or nelayan..
xkan suruh pkai baju kemeja,blazer,suar slack n kasut kulit hitam??
agak2 la..
klu jdoh,kita xbleh cakap tidak..:D

Tanpa Nama berkata...

tak kesah pun dia camna.. coz dah sgt suka dia.. uhuks!

Tanpa Nama berkata...

saya selalu kecewa dgn wanita...entah lah kenapa..mungkin tips anda berguna untuk saya..thanks

Tanpa Nama berkata...

tapi...
kalau sumer di atas da ade
still gak xde org nak, kenapa?
nak wat cmne?
dulu i ade awek
tp dia g kt orang laen
i xselekeh puh...

Tanpa Nama berkata...

tutur kata kene la jaga jua....jgn harap pada gaya aje..yang sopan itu lagi menarik...

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.