Poskad Cinta - Mencintai & Menghargai


Share on Tumblr
Kau tidak akan mampu mencintai sesiapa pun di dunia ini jika kau belum mampu menghargai dirimu sendiri. 


Poskad Cinta - Mencintai & Menghargai

18 Komen:

Tanpa Nama berkata...

aq sokong.

Tanpa Nama berkata...

mmg pn kita kena hargai dri sndri dlu ....

Tanpa Nama berkata...

cinta, kasih dan sayang sukar untuk dipercayai tetapi mudah untuk didekati maka pikir-pikir kan lah

Tanpa Nama berkata...

cinta hadir selepas diri dihargai.. cinta kuat dirasai selepas mengharungi sesuatu dugaan..

Tanpa Nama berkata...

stuju..jika tdk mampu mghargai dri kbhgian yg dgapai blum thp hakiki lg..

nur sweet berkata...

mmg jiwng abz arhh...i has a feel to love again..eheheh..besstt

Tanpa Nama berkata...

ye...betol kte kene hargi diri sndiri dulu...

Hafsa berkata...

sokoong ...

Tanpa Nama berkata...

Apakah kita harus melupakan orang yang pernah hadir dalam kehidupan kita selama ini demi meneruskan jalan hidup kita.?!! saya pernah merasa ingin melakukan hal bodoh untuk seseorang yang sangat saya cintai. saya dan dia pernah berjanji untuk hidup bersama-sama dalam suka mau pun duka. Dan kita juga sering berkata "satu hati satu cinta satu nama". Apakah kita salah untuk mempertahankan hubungan kita demi mewujudkan janji yang dulu pernah kita ucapkan.

Tanpa Nama berkata...

aiman....aku suka la baca semua yang ang papar kat atas tu..cm kena ja kat aku. sikit sebanyak aku rasa kuat.....nak hadapinya..N....

Tanpa Nama berkata...

m:::)))

Tanpa Nama berkata...

m:::)))

Tanpa Nama berkata...

awk sedih bila kata2 nie,..klau awk ade lg kt sisi sy pasti sy bhgia skrang,.mngkn buat msa skrang awk dh ade pengganti utk sy dlm hidup awk...sy doa kn awk smoga bhgia smpai akhir hayat....

Tanpa Nama berkata...

smoga awk bhgia di sisi kekasih bru awk dan sy akan doakn awk smga kebhgiaan hingga akhir hayat..

Tanpa Nama berkata...

alahai ayat....

Tanpa Nama berkata...

ewahh

izara berkata...

Hidup ini umpama roda,setinggi mana pun kamu berdiri jangan lupa untuk melihat rumput di bawah.Tidak selamanya kamu akan terus berada di atas dan bila-bila masa sahaja kamu akan berada di bawah bersama mereka yang lain.Ketika itu,barulah kamu tahu untuk menilai yang mana baik mahupun buruk.Sesekali lihatlah ke kiri,kanan,atas dan bawah agar kamu tahu untuk menghargai orang yang berada di sekeliliing kamu.

corrina berkata...

bhgeanye bla bsma nye...

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.