Poster Cinta - Aku Masih Bisa Berlari Tanpa Kau Di Sisi


Share on Tumblr

Aku masih bisa berlari, aku masih bisa mendaki pelangi, 
walau tanpa engkau di sisi, akan aku teruskan hidup ini... 
Usahlah engkau gundah tentang perasaanku
Setelah engkau melangkah pergi, pedih ini akan bisa sembuh, bila saja terbit mentari




Poster Cinta - Aku Masih Bisa Berlari Tanpa Kau Di Sisi

7 Komen:

ampuanawang berkata...

Salam...

Entri menarik. terimbau sesuatu kerananya. pertama kali melangkah ke sini. salam kenal [...]

Tanpa Nama berkata...

ya....aku akan bangkit....meninggalkan parut luka yg dlam...aku pasti akan bhagia wlau tnpa drinya...

Arlimiyana berkata...

kata cinta yg menarik untuk di ungkapkan..............

bintang14h berkata...

terima kasih...cinta...
untuk segalanya...

Tanpa Nama berkata...

kita bole blari,bjalan,merangkak tanpa sesiapa disisi......sgt sedey arini :(

Tanpa Nama berkata...

sesaat kita mampu mencintai dia...
sehari kita mampu gembira bersama dia...
seminggu kita mampu bersabar untuk dia...
sebulan kita mampu menghabiskan duit rm 10000 kerna dia...
setahun pun dengannya kita tak jemu ....
dan kerna itu jugalah.....
seumur hidup kita takkan mampu melupakan dia....
~nisa~
080887

Tanpa Nama berkata...

aku geram pada lelaki 2,xbertimbang rasa langsung,0148289923.

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.