Poskad Cinta - Tanpamu Aku Masih Boleh Hidup


Share on Tumblr

Tanpamu Aku Masih Boleh Hidup.....

Poskad Cinta - Tanpamu Aku Masih Boleh Hidup

7 Komen:

ucok berkata...

hencet belah memek soek asal jangan the jack, the jack itu anjink

@iendc&4nep berkata...

**bg yg kehilangan owg yg kite sayang,,aien fhm.....tp,,ap pown,,idup kne terozkn,,,,cinta yg dtg tidak seindah dlu,,yg tiada jgn lupakn....psanan aien,,kite jgn brhnti mencntainya....dalam haty ad cinta&dlm haty jugak ad rindu.....fhm2 jela........hargilh ia masih ad.....

cik dompot berkata...

salam... nice blog... nk tanya skit, lagu ape u guna ek... tq..

Tanpa Nama berkata...

salam....yg berlalu biarkan ia pergi,jgn menoleh ke belakang lg..
lupakn dia terus dari hidup kita,kerana mengingatinya akn membuatkn jiwa terseksa,soal perasaan ssh utk d perkatakan hya yg melaluinya akn mngerti....

Tanpa Nama berkata...

^_^..

Tanpa Nama berkata...

aku juga pernah di tinggalkan oleh seorang yg bernama lelaki yang telah memberikan janji manis.....tetapi aku masih bisa hidup kok tanpanya..dan kini allah berikan pada ku seorang yang jauh lebih baik daripadanya

Tanpa Nama berkata...

Jgn ditahan pd yg x sudi

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.