Lorong CINTA jalan SAYANG kampung RINDU


Share on Tumblr
A : Maaf , tumpang tanya . Lorong CINTA jalan SAYANG kampung RINDU daerah KASIH SAYANG pekan HATI bandar I MISS U kat mana ye ?

B : Encik jalan terus ikut jalan ILAHI ,nampak simpang tiga masuk belah kanan , ikut jalan NIKAH , sepanjang jalan tu ,akan nampak belah kanan , kedai BATAS-BATAS PERGAULAN dan sebelah kiri pasar sibuk sikit , iaitu pasar PERSIAPKAN DIRI .haa tu tandanya encik berada di jalan betul.

Semoga selamat sampai! CINTA ALLAH CINTA ABADI..

Muslimah



Lorong CINTA jalan SAYANG kampung RINDU

18 Komen:

Tanpa Nama berkata...

terbaik :DD

Tanpa Nama berkata...

huhu,,,saya emg suka blog nie
tersentuh hati saya..

Tanpa Nama berkata...

bagus-bagus-bagus

Tanpa Nama berkata...

akan ku cari jalan itu
brsma dgn org yg aku syg..

Tanpa Nama berkata...

aku akan cari jalan itu,bersm org yg bnr2 mncintai aq..........?

Tanpa Nama berkata...

suka sangad... hehe <3

Tanpa Nama berkata...

terbaek punya!!!

Tanpa Nama berkata...

sukewnyew,.............

wanie syang nazri berkata...

excuse me!!tumpang tanya,lorong 'CINTA'jalan 'RINDU' daerah 'KASIH SAYANG' pekan bandar 'I MISS U' simpang 'I LOVE U' kat mana??

BAHTIAR berkata...

Kini hanya malam sepi aku tersipu malu, sambil memejamkan mata ini dengan keindahan kenangan yang pernah kita reguk bersama diantara kemesraan yang tersimpan diantara Kepingan Waktu yang kau goreskan SAYANG.

Tanpa Nama berkata...

terbaik lha...

Tanpa Nama berkata...

tak berapa seronok sangat le.................

Unknown berkata...

syOk ii.. ayat boyEy tahan.. smilE.. =)

Unknown berkata...

terbaekkkkk ar

eyra berkata...

memang terbaek blog nie ...saya suka

Unknown berkata...

terbaekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk menusuk kalbu

Tanpa Nama berkata...

smge korang bejmpe dgn cinta y dtgny dri Allah....

Angelina Peace berkata...

Seya Suka Semogah kamu Bercinta Selama lamanya akan bahagia...

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.