Puisi Cinta : Semua


Share on Tumblr
Semua

Aku beri semua rasa yang kau mahu
aku beri dengan rasa yang ikhlas
biar aku lelah tiada daya kamu semangat aku
biar aku hidup tanpa udara

Sungguh
kamu terindah
kamu tersayang
kamu jiwa aku
kamu cinta aku
kerna kamu aku semakin kuat melangkah
melangkah aku bukan kerna benci
melangkah aku bukan kerna marah
melangkah aku kerna rasa
rasa yang kau beri
yeah, jujur aku terluka
namun aku tak akan kembali
kembali merebut cinta kamu yang tak pasti
aku mulai belajar hidup dengan semua rasa
belajar untuk memahami
belajar untuk menerima
belajar untuk memaafkan

For reach something that you cant have
like reach your dying day
let bygone be bygone...

~ M

Puisi Cinta

Puisi Cinta : Semua

4 Komen:

Tanpa Nama berkata...

sdih pon ade..yg da pergi na wt cm ne...:(

Mohamad Azmi Bin Jamaludin berkata...

sdeyy laa..umm

Tanpa Nama berkata...

sedih2..
tp..jgn dikenang sgt bnda yg lama walaupun ia adalah kenangan kita dgn si dia..
kdg2 boleh membuatkan kita sakit hati..
nnti makin parah sakit..
let bygone be bygone..

Tanpa Nama berkata...

sngad jiwang r..touching kite dga..
heee..:P

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.