Meraih Kembali Cinta Si Dia


Share on Tumblr
Anda dan dia telah berpisah tetapi anda mahu si dia kembali ke pangkuan anda. Segala kesilapan yang berlaku dulu jangan diulangi dan tips 'reverse psychology' sebenarnya mampu memikat kembali bekas kekasih. Jom pelajari teknik magis ini kerana ia bakal membuat si dia tak senang duduk melihat anda gembira dan mungkin akan kembali menjalin cinta dengan anda!

Usah Merayu atau Hubungi Si Dia

Berhentilah menjadi stalker atau menghubunginya melalui SMS, Call, Chatting, Facebook atau Twitter! Just let him go for the moment dan biar dia merasakan anda gembira sekali melepaskannya. Tunjukkan anda cool and moved on, ia pasti mengundang tanda tanya di hatinya.

Love Gif

Jangan Menyesal atau Berjanji
Elakkan dari menyalahkan diri sendiri dan jangan berjanji ingin berubah semata-mata untuk memenangi hatinya kembali. Ini tentu memudahkan si dia memutuskan hubungan sekiranya anda meletakkan sepenuh kesalahan ke atas diri sendiri. Be yourself dan bersikap jujur!

Jadilah wanita yang kuat dan main psikologi

Lelaki menjadi lemah dan kasihan melihat kesedihan ex girlfriend mereka– Totally Wrong! Jangan sekali-kali menunjukkan anda bersedih dan kecewa. Berfantasilah secara psikologi yang anda akan bahagia di sampingnya pada masa hadapan. Lelaki tertarik dengan wanita yang confident!

Fokus Pada Perkara Baru

Terokai hobi atau aktiviti baru bagi mengisi masa. Lupakan seketika bekas kekasih dan anda berpeluang menikmati pengalaman baru dengan aktiviti seperti melancong, bersukan, meyertai kelas tarian dan sebagainya. Si dia pasti teruja melihat perubahan anda yang langsung tidak bersedih dengan kehilangannya!

Mungkin dengan tip ini membuat si dia tidak keruan dan ingin kembali kepada anda!

Meraih Kembali Cinta Si Dia

27 Komen:

Pokok Manggis Depan Rumah berkata...

macam ni yea tips dia..
terima kasih kongsi tips ni yea..
Pokok Manggis Depan Rumah

ira nabila berkata...

klau untuk rmaje mcm mne plak?
sye asyik dtinggalkan krane sye asyik dpt lelaki yg x ssuai ngan sye.. :(

Tanpa Nama berkata...

aq mash cintkn die tp die nk lupakan ku...

Tanpa Nama berkata...

erm...arp lpas bce tips nie,sy bole meraih kembali cnte ny....insyallah

anuar berkata...

sye dh cauple brthn2 gn si cmel bru skunk si cmel itu mnta sye pts gn die...pe slh sye gn si cmel???????


arp2...si cmel kmbali pd sye

EIza berkata...

mau ke die kt sy alek...die da bnci kn sy spnuh aty die..xpi mkin die bnci mkin sy sygkn die tuhan tlg a kmblikn die pde aq...aq amt mnyngi die


AQ ARAP DIE KMBLI PDE AQ... EIZA SAYUNX IZZDIN CMPAI AKIR AYT EIZA

Tanpa Nama berkata...

heam ,, ak arp c dy akn bersma2 ak wlw ap pon jdy .. sb kmi da pna berpsh . n ak tanak bndeniyh ulng kmbli .. ak sygg dy ..:)

Tanpa Nama berkata...

hemmm..TUHAN TOLONG LEMBUT KAN HATI DIA UNTUK TERIMA KU SEADANYA KRNA KU X SANGGUP HDUP TNPA DIA DI SISI KU .......aqUE syank sngat2 kat dia tpy dia uat x indah ja kat aku apa slah aQue..btpa hncur nyer hti nie???

syazwanisahari berkata...

sy dah buat semua, tp masih tak boleh..boleh komen?

zara berkata...

Dh sebulan sy ptus dgn dia. . Sy buat apa yg ada kt ats ni . . Mggu lps dia msg adik sy dia ckp dia x leh lupkan sy n akn blik,sy pn mula la cair dgn kata dia tu . .pastu kitorg jmp. . Bila dh jmp ingt bleh settle msalah,rupaye lg truk jd ye. . Dia suh pulak sy lupkn dia,brmcm alsan dia buat supaya sy bencikan dia,tp sy sbr . . betol dia ckp .kita x da jodoh buat apa nk ingt kt org yg x syg kt kita . Biar pn perit sy kene lalui juga . . Now sy buat blik bnda kt ats ni . Bkn nk meraih cinta tp sy nk lupakan dan xnk mengharap lg . .

Tanpa Nama berkata...

knp lah dye sngup buat aku mcm ni,,aku byk korban spe saje demi dye,, wlau ape pn msalah yg melanda aku yg akan sentiasa jadi tiang,, ttpi,, perlu ke dye curang trhadap aku ? aku selalu mndoakan kejayaan dye,,aku selalu mndoakan ksihatan dye,,ya allah,,,tabahkan lah hati aku,,, aku mmg x dpat menahan sebak,,

Tanpa Nama berkata...

sy sgt sedih,,knp dye sngup wt sy mcm ni,,ya allah,,dlm sehari sy x tahan dgn sebak air mata ni,,sy sngup korban kn ape sje demi dye,,tp,, dye lngsung x sedar,,,shinggakan dye sngup curang,,ya allah,,sy sentiase mndoakan dye,,mmg x penah miss,,sy dh dua kali cubaan nk bunuh diri,,tp sy sedar tu keje bodo,,tp x tahu lah,,,ya allah,, dye byk brjanji dgn sy,, tp dye tetap same,,

Tanpa Nama berkata...

knp lah,,knp,,sy brsyukur dan sy menerima dye seadanye,,tp dye wt sy sperti tunggul,,

haziq berkata...

sy rndu ngan ex sy .. tp die dh bhgie ngan orng yg die syg .. :'(

Tanpa Nama berkata...

Aku syg sgt2 kt sorg bdk pmpuan ni,nme die noor aliah..dlu aku ngan die pnh cple,pas 2 dalm 4 atau 5 bln mcm 2 kite org pts.,tpi die yg minx pts bknye aku..pts pun x lme ps 2 cple blik,jdi aku nk minx korg smue tlg doa kn aku ngan die kekal smpai akhir hyt akt...
"Alya,abg syg sgt2 kt awk,dan abg xnk khlngan awk skali lgi..abg hrp awk pun ad perasaan yg sme mcm abg...dan jgn skali-kli awk crng ngan abg..

^_^liya tasha berkata...

aqu syg sgt kt aweq aqu liya tasha..dlu kteorg happy sngt2..tpy skrg smuenye da berubah..dye da xsyg aqu lgy..sbb dye da ad boy bru..:-(

Tanpa Nama berkata...

geli yee la aq bace nk muntah

Tanpa Nama berkata...

mmg sakit untuk melalui nya semua ini... tapi saya usaha untuk tidak mesej dan teleponnya.... akhirnyer dye pelik dengan sikap saya... dulu dye asyik fikir saya tak mampu hidup tanya dye.. tapi dye silap.. saya buktikan "TANPA DYE SAYA LAGI GeMBIRA"... dan sekarang, dye selalu mencari tahu tentang apa yang saya buat,, dengan sapa saya berkawan dan mengekori pergerakkan saya tapi sayang, MASA saya bersama dye telah habis... pintu hati ini telah tertutup padanya walaupun rayuan lebih romantik semasa kami belum couple.... mungkin ini pengajaran buat si dia... bertindak perlu gunakan OTAK bukan PERASAAN... sekian

Tanpa Nama berkata...

sedih...................... itu lebe

Tanpa Nama berkata...

tingalkan lach gengsi hidup berawal dari mimpi kta mamang bondan

Tanpa Nama berkata...

saya sayangkan perempuan ini. saya terlanjur dengannya sehingga melahirkan ank. sekarang, ibu bapanya tidak mengizinkan saya berjumpa atau berhubung lagi dengannya. bantu lah saya.

Tanpa Nama berkata...

awek sy ckp dia dh tawar aty n aty dia dh kosong..dia dh x cintakan sy lg tetapi dia mtk sy bg balik cinta sy pada dia..cmne 2???

Giring for RI-1 2024 berkata...

Salah satu langkah yang harus dilakukan untuk membuat mantan pacar kembali kepada Anda ialah mengevaluasi penyebab Anda putus dengan mantan pacar, lalu mulailah dekati dia sebagai seorang sahabat

Tanpa Nama berkata...

saya barru beberapa hari putus cinta :( ,, pedih rasa diri ini .. saya harap sangat dye kembali pada saya balik,, sebab dye adalah segala galanya untuk saya :'(

Tanpa Nama berkata...

ni pehal jadi tempat luahan perasaan plak nih???

Tanpa Nama berkata...

sayang sgt2 Mohd Rhyzan Fadzli <3 Nur Farizah G ... i love u .

Narin berkata...

bf aku dah terluke...aku ni syg kn die... die kate bagi ruang untuk die pulih dan mintak aku supaye ambil hati die balik mcm dulu... kami ni jaoh.....maseng2 bz... so ape yg harus aku lakukian untuk ambil hati die?? plizzz... sape2 kt cni...tolong bagi pendapat.....

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.