Motivasi Cinta: Pesan Pada Hati


Share on Tumblr
Motivasi Cinta: Pesan Pada Hati

Pesan pada hati,
usah terlalu membenci akan satu wajah,
kerana rindu pasti bertandang..

Pesan pada hati,
jangan merindu pada kenangan,
kerana pasti akan mengalir air mata kesedihan..

Pesan pada hati,
jangan di kenang kenang akan perkara lalu,
kerana akan ada kecewa yang hadir...


 
Motivasi Cinta: Pesan Pada Hati

9 Komen:

Tanpa Nama berkata...

sedihnya.....

Tanpa Nama berkata...

sedih bile kite da dgn dy tp dy still igt ex dy. pe ley wt~

Tanpa Nama berkata...

cinta manis pada mulanya tapi akan retak kalau x menjaganya,cinta jugak x bererti menunjukan kasih syg dgn memheri ap-apa-cintailah seseorang itu kerana ALLAH

Unknown berkata...

cinta mule2 indah jew...ble bergaduh skitnyer dri sndri yg tnggung

Tanpa Nama berkata...

pesan pd haty supaya belajar menghargai bukan menyakiti..kerna menyakiti org yg ite sanyang umpama menyakiti diry sndyri..

Tanpa Nama berkata...

sedih bangat :'(

Tanpa Nama berkata...

hati saya di sakiti hanya kerana saya menyimpan perasaan padanya..walaupn disakiti sy tetap merindui kemesraan kami..

Unknown berkata...

kenapa ada yg tak jujur dalam bercinta :(

Tanpa Nama berkata...

Hmp.. Saat bsamanya adalah saat yg pling indah .. Trasa ingin bsamaanya sntiasa .. Stiap saat bsamanya mmbuatkn perasaan syg kpdnya smkin kuat .. Namun smakin kuat perasaan syg , smakin kuat perasaan risau dan takut akan khilangannya ..

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.