Sayang Cinta Mu


Share on Tumblr
Sayang Cinta Mu

Cinta ku, kekasihku, dan sayangku
Ku mencintai mu sungguh
Ku menyukai mu sungguh

Cintaku, kekasihku dan sayangku
Ku malu menyatakan isi hatiku
Ku harap kau mengerti ,
Ku hanya ingin kan mu



Cintaku, kekasihku dan sayang ku
Ku tahu banyak buat salah padamu
Namun kau besabar dengan sikap ku
Ini menyebabkan diriku menyayangi mu

Cintaku, kekasihku, sayangku
Mentari menjelma kau pergi kerja
Aku sendiri kebosanan menantimu
Kau tidak hantar sebarang berita
Ku rasa cemburu dan marah padamu

Cintaku, kekasihku, sayangku,
Bila bulan menjelma,
Kau menghantar berita
Ku sungguh suka dengan caramu,
Ku sungguh gembira,
Tanpa sebarang kata

Cinta ku, kekasihku dan sayang ku
Aku menanti mu,
Namun kau lewat tiba
Ku sakit hati dengan mu
Namun kau tiba dengan empat kuntum bunga
Kau membuat ku rasa malu

Oh Tuhan ku, ku bahagia
Bila dia menyatakan cintanya
Ini kah dinamakan cinta

Oh Tuhan jangan biarkan
Dia bosan dengan cintaku
Akan ku pastikan, dia menyatakan
Sayang ku cinta kamu


Nukilan:
ghan g aziz
http://hanjitop.blogspot.com/
Sayang Cinta Mu

1 Komen:

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.