Kita main satu game nak tak?


Share on Tumblr
Ada sepasang kekasih yang sedang hangat bercinta.

Gf : Kita main satu game nak tak ?
Bf : Game apa ?
Gf : Mcam ni , esok awak tak payah contact saya . Maksudnya tak payah text call or apa apa yang berkaitan lah . Saya pun buat macam tu dekat awak okay ? Kita tengok siapa yang menang .
Bf : Okay !

Esoknya , si Bf terpaksalah tahan rindu dekat Gf . Mengenangkan yang ni satu permintaan , si Bf cuba kuatkan hati .

Keesokkan harinya , si Bf call si Gf . Tapi tak diajwab . So si Bf oun mengambil keputusan untuk datang ke rumah GF. Tetapi di luar ruma ,ramai orang . Dia mula rasa pelik then terus masuk ke rumah . Alangkah terkejutnya dia melihat sekujur tubuh terbaring kaku di tengah rumah . Dan tubuh itu adalah jasad si Gf yang telah meninggal . Ibu si Gf pun bagi surat dekat BF .

Surat yang bertulis :

"Sayang , semlam awak dapat hidup sehari tanpa saya . Saya pasti esok dan seterusnya pasti awak dapat hidup bahagia tanpa saya . I Love You..."




Kita main satu game nak tak?

14 Komen:

Unknown berkata...

aq sbagai seorang llki sungguh sebak..

Tanpa Nama berkata...

sedihh ohh

Tanpa Nama berkata...

mmng sedih sngt tuk truskan hdp tnpa org y qta syg...but hdp prlu juga diteruskan...semua bolh qta lupa...tp x knangan yg manis prnah qta lalui bersama akan kekal selamanya...

Unknown berkata...

sabarkn llki tuh ..

phariz caggar berkata...

touching..

Tanpa Nama berkata...

nanges :'(

Tanpa Nama berkata...

sedihh da jk...

Tanpa Nama berkata...

itulah dugaan

Tanpa Nama berkata...

sedih nye...

Unknown berkata...

='( sedihnye...

Tanpa Nama berkata...

sedih sgt...sebak sgt....tp brbeza ngn situasi aku...aku tgah brgduh besar ngn awek aku nih...tp aku syg sgt kt dyer

Unknown berkata...

Huh...huhh....sedihnya.Nak menahan rindu pun susah,inikan bila orang yang kita sayang terus tak ada.

Tanpa Nama berkata...

kelam malam sepi melamar kerinduan...
tak terbatas ingatanku terhadapmu...
dan pada siapa harus ku adukn...
resah ini kian menghimpit perasaan..

~Myrul ariez~
I,m ã£õñê Büt ã£îVë

Tanpa Nama berkata...

pernah di terbitkan sudahh

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.