Nasihat berguna untuk wanita: Act Like A Lady Think Like a Man


Share on Tumblr
Perempuan, jagalah tingkahlakumu dalam pergaulan, terutama sekali dengan lelaki.

Nasihat berguna untuk wanita:

Bukannya seorang lelaki yang menentukan samada kamu adalah ikan yang ditangkapnya secara suka-suka dan dilepaskan, atau kamu ikan yang akan disimpan sebagai trofi kebanggaan kami – orang itu adalah kamu.

Apabila seorang lelaki mendekatimu, kamu berhak untuk menentukan apa yang berlaku seterusnya – samada dia boleh bersembang dengan kamu, belanja kamu minum, menari denganmu, mendapatkan nombor telefonmu, membawa kamu ke rumah, berjumpa lagi di lain hari, semuanya.



Kami mahu mendapatkan semua ini daripada kamu; itulah sebabnya kami memulakan langkah menegur kamu. Tetapi kamulah yang menentukan adakah kami akan mendapat apa yang kami nak dan caranya.

Setiap perkataan yang kamu ucapkan, setiap gerak geri kamu, setiap isyarat yang kamu berikan membantunya untuk menentukan samada mereka boleh bermain-main dengan kamu, ikhlas dengan kamu atau memburu mangsa seterusnya.

~ Steve Harvey ( Act Like A Lady Think Like a Man)
Nasihat berguna untuk wanita: Act Like A Lady Think Like a Man

4 Komen:

Tanpa Nama berkata...

Highly descriptive article, I liked that bit. Will there be a part 2?


Feel free to visit my blog post cardssharing

Tanpa Nama berkata...

I read this paragraph completely on the topic of the
difference of most up-to-date and previous technologies, it's remarkable article.

Also visit my website: cccam for

Tanpa Nama berkata...

Thanks for one's marvelous posting! I definitely enjoyed reading it, you happen to be a great author.I will make certain to bookmark your blog and may come back down the road. I want to encourage continue your great posts, have a nice evening!

Here is my blog italian cccam server

light from sky berkata...

hhaha

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.