Aku Masih Sendiri


Share on Tumblr

Putus Cinta

Cinta kita terdampar
Jauh makin jauh

Dan akhirnya engkau menghilang
Dari pandangan mata

Kini aku masih sendiri
Tak bisa melupakanmu

 http://www.cicinta.com
Aku Masih Sendiri

2 Komen:

Unknown berkata...

WANITA YANG SELAMI INI
KU KEJAR TERNYATA MILIK
ORANG LAIN

TAPI MENGAPA DIA BERIKAN
AKU HARAPAN YANG SANGAT
BESAR

Tanpa Nama berkata...

Mungkin pada hayat ini aku ditakdirkan untuk bersendirian...semoga hayat lain takdirku akan berbeza..

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.