Luahan Kepedihan Hati


Share on Tumblr
Luahan Kepedihan Hati

Biarlah hati ini yang menyimpan rahsia yang begitu pedih ..
Tanpa sesiapa pun yang tahu kerna takkan ada yang memahami..
Biarkan aku menangis..merintih..keseorangan..
Sudah terlalu lama ku menanggung luka ini..

Tanpa ku sedari luka itu semakin parah dan tiada penawar di akhirnya..
Yang tinggal hanyalah racun seakan menambahkan lagi kesakitan ini..
Terlalu menyayangi..terlalu menyintai..setulus hatiku..
Hingga membunuh hari-hariku..

Putus Cinta
Aku tidak tahu..
Sampai kapan aku kan bertahan dan terus bertahan..
Membalut luka ini dengan ribuan harapan palsu..
Menjanjikan hati dengan kebahagiaan yang tidak pernah pasti..
Memberikan senyuman yang sebenarnya tugu kesedihan..
Sampai bila akan hidup dengan kisah
 Yang hanya menceritakan air mata menitis mengharapkan bahagia akan tiba..

Walau ku tahu dan ku sedar..
Aku cuma bisa mencipta detik itu sekadar di dalam khayalan..
Atau sebenarnya sekadar sebuah mimpi yang tiada kesudahan..


m4zr!3n4
4/7/2013 2:37:21 AM
Luahan Kepedihan Hati

6 Komen:

Tanpa Nama berkata...

Best terbaek :-)

Tanpa Nama berkata...

hye

Tanpa Nama berkata...

Kata Yg Sgt bagus

Unknown berkata...

Best..

Tanpa Nama berkata...

Sip

Tanpa Nama berkata...

Wau,ia menggambarkan diri saya

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.