Cara Mendapat Semula Cinta Bekas Kekasih (Ex-Boyfriend-Girlfriend)


Share on Tumblr
Cara Mendapat Semula Cinta Bekas Kekasih

Masih menyimpan rasa buat bekas kekasih. Mula-mula kamu fikir hidup dia lebih baik tanpa kamu. Tetapi akhirnya kamu menyedari dirimu yang tak mampu hidup tanpa dia. Bagaimanakah mahu kembali merebut semula cinta si dia? Sedangkan si dia mungkin sedang membuka hatinya pada yang lain.

Kelebihan buat anda kerana anda pernah hadir dalam hidupnya. Rasa cinta pernah tertumpah buat anda. Ada beberapa tips mahu dikongsi bersama anda. Semoga berhasil hendaknya.





1. Jangan Hubungi Dia

Memang sukar buat anda tetapi buat sementara waktu elakkan. Mungkin saat-saat itu dia akan terkenangkan saat-saat indah bersama anda. Beri ruang dia berasa rindu pada anda. Sibukkan diri anda agar tidak berjiwa lara. Seandainya dia menghubungi, pastikan dia mengesan diri baru anda. Buang sifat yang paling tidak disukainya.

2. Berdikari dan Elak Mengekori Dia

Kalau anda asyik mengekori dia, kebarangkalian hatinya mahu berpaling kepada anda surut. Mungkin buat masa ini dia perlu bersendirian. Tunjukkan diri anda yang baru. Lebih berdikari dan mampu hidup tanpa bergantung sesiapa. Entah-entah sikap anda yang menyumbang pada perpisahan. Jadilah insan lebih matang dan bukan itu bermakna kamu haru menjadi orang lain tetapi memperbaiki diri sahaja.

3. Keluar Bersuka Ria

Ya! Tiba waktunya anda keluar bergembira dengan teman-teman. Pastikan anda tidak tunjuk hati kamu sedang lara. Bergembiralah! Kadang-kadang zaman teknologi ini membantu. Manalah tahu gambar kamu sedang bersuka ria ini sampai ke pandangannya, dia pasti terdetik rasa.

4. Hubungi Secara Kasual

Mungkin ada barang si dia masih kamu simpan. Telefon secara bersahaja atau mesej tanyakan dia perlukan barang-barang itu atau tidak? Namun, jangan kamu telefon tanpa alasan atau sebab kerana ia hanya memperbodohkan diri sahaja. Biar kukuh! Jangan sekali-kali bangkitkan rasa rindu, bertanyakan hal peribadi dan bangkitkan hal masa lalu. Cukup dengan nada bersahaja.

5. Kembali Jadi Insan Dicintai

Dia jatuh hati dengan kamu kerana apa? Fikir dalam-dalam saat kali pertama cinta berpaut. Kembali jadi diri individu tersebut. Kembalikan ingatan dia pada saat kali pertama dia memandang kamu dan berbunga cinta. Seandainya berpeluang bertembung, pastikan kamu memakai pakaian disukainya. Atau pakaian kali pertama kalian bersua.

6. Fikir Betul-Betul Keputusan Anda

Sebelum melangkah lebih jauh. Kembali berfikir mengapa anda mahu menawan hati dia kembali. Berbaloikah? Kalau si dia hanya kaki kikis dan kaki pukul, terlucut dari ikatan silam pun kira syukur rahmat. Tetapi jikalau anda dapati dia berbaloi dimiliki dan kesilapan lalu itu berpunca dari anda. Jom.. kita ke langkah seterusnya…

7. Siasat Apakah Dia Masil Ambil Berat?

Sebelum itu siasat dahulu situasi si dia di sana apakah masih mengambil berat perihal anda? Kalau setakat dia sudah punya pengganti. Lupakan sahaja. Tetapi kalau dia masih ada sekelumit rasa ambil berat, cerah peluang anda.

8. Keluar Berkumpulan

Aturkan pertemuan secara berkumpulan dengan teman-teman. Lakukan aktiviti bersahaja. Ataupun sekiranya teman-temanlah jadi punca pertelingkahan, keluar berdua secara kasual. Pergi ke tempat biasa kamu pergi. Beritahu baru-baru ini kamu pernah ke sana dan teringat waktu berdua.

9. Yakin Diri

Elak rasa rendah diri. Mungkin bekas kekasih kini dikelilingi individu berupa paras menawan tetapi anda perlu yakin diri. Pedulikan pandangan orang lain. Apa yang penting anda selesa menjadi diri sendiri tanpa perlu berpura-pura.

10. Berbincang

Sekiranya dia mula bertanyakan semula kisah lalu. Bincang secara baik. Kalau ada kesilapan anda, mohon maaf dengan segera. Seandainya dia kembali bertanyakan cinta anda, mungkin mulakan dengan perlahan. Biar dia kagum dengan diri baru kamu itu. Jangan gelojoh.


Sumber: Gua
Cara Mendapat Semula Cinta Bekas Kekasih (Ex-Boyfriend-Girlfriend)

19 Komen:

fitrie cumeil berkata...

hurm .. but , if ea mci x mw0 kpel ngn syaa blik mcm ??? tp , jan risaw , syaa akn c0ba tipz2 ne .. thnkz .. mmhhhhuuuaaaaxx .. juzt kidding ..

Tanpa Nama berkata...

tapi, kalo kite wt biase2 je then dia tegur kite time teserempak ngn kite, patut ke kite bergurau mcm dlu seolh olh xde bende yg berlaku?

Tanpa Nama berkata...

Boleh brjaya ke ni?

Tanpa Nama berkata...

mcm mne kalau dy suruh lupekn dy.

Tanpa Nama berkata...

Klaw ego klhkn cnta tu ??

Tanpa Nama berkata...

Bgaimna pulak dgn situasi ini...bru je break seminggu lalu lalu tetapi sy kerap kali mghungi tw xmx...sy mhu dia kmbli dngan sy...

Unknown berkata...

Betul tu... jarak & masa yg akan mengubah segala.. jadi lah diri yg lebih bermaruah.. dia pun akan pndang tinggi dgn kita.. bukan mudah, tapi buatlah.. hubungan yg matang tak perlu mengejar2.. usah terburu2.. allah tau apa yg sebaiknya utk kita..insyaallah..

Tanpa Nama berkata...

My name is Nathalie I am from Frace...My life is back!!! After 2
years of Broken
marriage, my husband left me with two kids . I felt like my life
was about to end i almost committed suicide, i was emotionally down
for a very long time. Thanks to a spell caster called Dr. EGBOR,
who help me bring me back my ex husband. i have never believe a
spell caster in my life until i decided to give it a try hopfully
it works. i we always publish your name DR EGBOR. all thanks to
you. please address Your requests to the following address:
(egborspellhome(at)gmail.com)
OR VIA contact number(+2349052680015)
Do not forget to share to help your loved ones who are in need
PERSON NOT SERIOUS TO ABSTAIN
====================================================
Nama saya Nathalie Saya dari Frace ... Hidup saya kini kembali !!! selepas 2
tahun Broken
perkahwinan, suami saya meninggalkan saya dengan dua kanak-kanak. Saya rasa seperti hidup saya
adalah kira-kira untuk menamatkan i bunuh diri hampir komited, i emosinya turun
untuk masa yang sangat lama. Terima kasih kepada caster ejaan dipanggil Dr. EGBOR,
yang membantu saya membawa saya kembali bekas suami saya. i tidak pernah percaya
mengeja kastor dalam hidup saya sehingga saya membuat keputusan untuk mencubanya hopfully
ianya berfungsi. i Kami sentiasa menyiarkan nama anda DR EGBOR. semua terima kasih kepada
anda. sila menangani permintaan anda ke alamat berikut:
(Egborspellhome (at) gmail.com)
ATAU MELALUI nombor telefon (+2349052680015)
Jangan lupa untuk berkongsi untuk membantu orang tersayang anda yang memerlukan
ORANG TIDAK SERIUS untuk menahan diri

Unknown berkata...

Hello dunia saya amat gembira hari ini barang-barang bergerak denda dengan saya dan keluarga saya i am Puan Julie dan i am from Carribean saya telah menghadapi masalah dengan suami saya yang i telah bersama selama lebih 10 tahun sekarang, masalah ini bermula apabila saya tidak dapat melahirkan anak kami pergi ke banyak hospital dan apa-apa yang tidak kena dengan kita maka ibu mula merisaukan saya dan berkata saya mesti meninggalkan anaknya bersendirian i sedih dan berasa amat bersendirian dan suami saya telah hanyut jauh dari saya dan dia mula mempunyai hubungan sulit dengan wanita lain saya telah sangat downcasted dan saya memohon bantuan sehingga bantuan datang kepada saya dalam bentuk Dr Obo e-mel beliau adalah ultimatespellcaster0@gmail.com dia memberitahu saya bahawa dia akan membuat suami saya suka saya lagi dan membuat saya mempunyai bayi i percaya kepadanya kerana dia adalah satu-satunya harapan saya mempunyai dan benar kata-kata beliau i melahirkan anak kembar suami saya suka saya lagi dan perkara-perkara mula bekerja kepada yang lebih baik untuk saya i amat gembira bahawa saya memilih bantuan ini ejaan caster berkuasa yang anda boleh menghubungi beliau untuk semua masalah anda untuk dia bersedia untuk menyelesaikannya untuk anda.

Unknown berkata...

Hello Nama saya Cara, dan saya sangat gembira untuk posting di blog ini pada bagaimana caster ejaan hebat membantu saya dalam membawa kembali cinta dalam hidup saya. Saya tahu ada ramai wanita seperti saya di luar sana yang telah berbuat demikian banyak mempunyai belakang Suami mereka, saya di sini untuk memberitahu anda semua untuk mencari tiada lagi kerana jawapan yang tepat di sini. Saya percaya jika ada sehingga lima casters ejaan seperti Dr Obo di dunia ini, dunia akan menjadi tempat yang lebih baik kerana dia juga membantu dengan kejayaan kewangan, Sucess dalam kehidupan, cinta spells.with Dr Obo Aku berkata kepadamu masalah anda diselesaikan sudah. Suami saya dan saya telah dikhaskan untuk 3 TAHUN selepas tempoh yang panjang perkahwinan kami dan saya couldn`t menanggung hidup tanpa dia, saya telah mencuba segala-galanya untuk menerimanya semula tetapi tiada apa-apa kerja sehingga saya melihat banyak testimoni tentang caster ejaan dipanggil Dr Obo dan betapa besarnya pekerjaan-Nya. Saya menghubunginya melalui e-mel (ultimatespellcaster0@gmail.com) dengan segera dan ikut langkah yang dia bertanya dan dalam 5 hari akan datang kekasih saya memanggil saya dan tidak sabar-sabar untuk mengampunkan aku dan bahawa dia ingin tidak lebih daripada untuk mempunyai saya dalam tangannya selama-lamanya . Saya penuh kegembiraan dan kebahagiaan yang saya dapati Dr Obo, saya berharap anda semua di sini akan mencari kesaksian ini saya dan mendapatkan suami anda atau orang tersayang kembali, terima kasih ... menghubunginya e-mel: ultimatespellcaster0@gmail.com

Albert Richard berkata...

Guter Tag jeder, ich bin Albert Richard von Vancouver Kanada. Ich habe in Schmerzen seit meiner Frau verließ mich, so an diesem treuen Tag, wenn ich online war ich schließlich stieß auf einige verschiedene Zeugnisse über diese Rechtschreibprüfung Dr.prince, auf, wie er hat so viele Menschen geholfen, ihre Liebenden und gebrochen hat Häuser zurück, wurde ich von allen Zeugnissen überzeugt und sofort kontaktierte ich ihn durch seine E-Mail-Adresse bei (DR.PRINCEARATAABRAHAM@GMAIL.COM), weil ich absolut verzweifelt, meine Frau zurück zu bekommen war. Das Leben ohne meine Frau war für mich und meine Kinder ein echtes Chaos. Ich wollte eine dramatische Veränderung und ich dachte, Magie könnte die Lösung sein. Nach der Besprechung der Resolution mit Dr. Prinz, sagte er mir, dass er meine Ehe wiederherzustellen. Ich fühlte mich zuversichtlich, dass er tatsächlich meine Frau nach Hause zurückkehren wird und er hat! Es ist fantastisch, was diese großartige Zauberstation für mich getan hat, seine Hilfe ist unbezahlbar! Ich weiß nicht, was ich ohne Dr.prince getan hätte, er macht seine Arbeit so gut er ist organisiert und hochfunktionell, ich glaube, er ist die beste Zauberrolle, auf die ich zählen kann, wenn es um alle Arten von Zauber geht, war ich Dass seine Zaubersprüche funktionierten. Er repariert die folgenden Probleme auf der ganzen Welt auf (1) Erhalten Ihres Geliebten oder Ehemannes zurück (2) Krankheit und Krankheit buchstabieren (3) Visa buchstabieren (4) Geldzauber (5) Langlebigkeitszauber (6) Wohlstandszauber (7 (10) Werewolfe buchstabieren (11) Erhalten Sie Ihr Betruggeld zurück (12) Kindzauber (13) Schwangerschaftszauber (14) Freiheitszauber (15) Liebeszauber (16 ) Verschwindender Zauber (17) Zauber des Banns (18) Erfolg oder Pass Zauber (19) Heiratszauber (20) Lotterie / Lotto gewinnen. Sie können Dr.prince wahr seine E-Mail an (DR.PRINCEARATAABRHAM@GMAIL.COM) Sie können auch anrufen oder whatsapp ihn wahr seine Telefonnummer an (+2348163241499) Vielen Dank, dass Sie Doktor Prince.

Dr Abiku berkata...

Email saya di drabikuspellhome@gmail.com jika anda tahu anda menghadapi nasib ini di bawah;
(1) Adakah anda suka ex anda?
(2) Adakah anda sentiasa mempunyai mimpi ngeri?
(3) Ingin untuk dinaikkan pangkat di tempat kerja anda?
(4) Adakah anda ingin wanita / lelaki berjalan selepas anda?
(5) Ingin seorang kanak-kanak anda?
(6) Ingin menjadi kaya?
(7) Adakah anda mahu suami / isteri untuk menjadi milik anda selama-lamanya?
(8) Perlu bantuan kewangan?
(9) Ingin untuk mendapatkan kembali wang yang hilang anda?
(10) Adakah anda mahu berhenti perceraian anda?
(11) Adakah anda mahu perceraian?
(12) Adakah anda mahu setiap ingin anda yang akan diberi oleh sesiapa?
(13) musim hamil bayi mengandung perlukan?
(14) Adakah anda mendapati sukar untuk memenangi kes di mahkamah?
(15) Adakah anda ingin untuk menghentikan perkahwinan atau hubungan anda atau pecah.
(16) Adakah anda ingin berkahwin dengan pasangan anda secepat mungkin?

Sekali lagi, alamat e-mel saya ialah drabikuspellhome@gmail.com

Hubungi saya segera kepada semua masalah anda dan menyelesaikan keadaan dalam masa beberapa hari.
DR. Abiku ...

Dr Abiku berkata...

Email saya di drabikuspellhome@gmail.com jika anda tahu anda menghadapi nasib ini di bawah;
(1) Adakah anda suka ex anda?
(2) Adakah anda sentiasa mempunyai mimpi ngeri?
(3) Ingin untuk dinaikkan pangkat di tempat kerja anda?
(4) Adakah anda ingin wanita / lelaki berjalan selepas anda?
(5) Ingin seorang kanak-kanak anda?
(6) Ingin menjadi kaya?
(7) Adakah anda mahu suami / isteri untuk menjadi milik anda selama-lamanya?
(8) Perlu bantuan kewangan?
(9) Ingin untuk mendapatkan kembali wang yang hilang anda?
(10) Adakah anda mahu berhenti perceraian anda?
(11) Adakah anda mahu perceraian?
(12) Adakah anda mahu setiap ingin anda yang akan diberi oleh sesiapa?
(13) musim hamil bayi mengandung perlukan?
(14) Adakah anda mendapati sukar untuk memenangi kes di mahkamah?
(15) Adakah anda ingin untuk menghentikan perkahwinan atau hubungan anda atau pecah.
(16) Adakah anda ingin berkahwin dengan pasangan anda secepat mungkin?

Sekali lagi, alamat e-mel saya ialah drabikuspellhome@gmail.com

Hubungi saya segera kepada semua masalah anda dan menyelesaikan keadaan dalam masa beberapa hari.
DR. Abiku ...

dr wahab faruk berkata...

Adakah anda bosan dengan kekecewaan, adakah anda dapat begitu banyak memandang rendah yang anda rasa

hidup tidak bernilai hidup, kemudian bertemu Dr Wahab Faruk spellhome mana anda boleh mendapatkan

penyelesaian kepada semua masalah anda yang membuat anda merasa hidup tidak bernilai hidup.

Adakah anda ingin menjadi kaya, terkenal, mahu kemakmuran dalam perniagaan anda,

mahu bekas anda kembali kepada anda, atau anda mempunyai masalah menghampiri seorang wanita,

mahu menang pertaruhan, mahu melihat penglihatan, anda perlu promosi di tempat kerja anda,

mahu membuat wang tanpa tekanan anda memerlukan penyembuhan untuk semua jenis penyakit dan banyak

banyak lagi.

hubungi Dr Wahab Faruk sekarang dengan pemesejan saya dan masalah anda

akan dapat diselesaikan. CONTACT US ON (drwahabfarukspellhome@gmail.com)

Unknown berkata...

Este es mi testimonio sobre el buen trabajo de un hombre que me ayudó. Mi nombre es Ann Fred, y me baso en Inglaterra. ¡Mi vida ha vuelto! Después de 2 años de matrimonio, mi marido me dejó con nuestros tres hijos. Sentí que mi vida estaba a punto de terminar, y estaba cayendo a pedazos. Gracias a un lanzador de hechizos llamado Dr. JOHN que conocí en línea. En un día fiel, mientras estaba navegando por internet, estaba buscando un buen conjurador que solucionara mis problemas. Me encontré con una serie de testimonios sobre este hechicero en particular. Algunas personas testificaron que él trajo de vuelta a su amante Ex, algunos testificaron que él restaura el vientre, algunos testificaron que él puede lanzar un hechizo para detener el divorcio y así sucesivamente. Había un testimonio particular que vi, era sobre una mujer llamada Nabakrin, ella testificó acerca de cómo el Dr. JOHN trajo de vuelta a su amante Ex en menos de 72 horas y al final de su testimonio le dio la dirección de correo electrónico del Dr. JOHN. Después de leer todo esto, decidí darle una oportunidad al Dr. JOHN. Lo contacté con su dirección de correo electrónico (rev-johnmark@priest.com) y le expliqué mi problema. Y él me dijo qué proporcionar, entonces yo hago. En sólo 2 días, mi marido volvió a mí. Resolvimos nuestros problemas, y estamos aún más felices que antes. El Dr. JOHN es realmente un talentoso y talentoso hombre y no voy a dejar de publicarlo porque es un Dr. maravilloso ... Si tienes un problema y estás buscando un verdadero y genuino hechizo para resolver ese problema para ti. Prueba el Dr. JOHN hoy, él podría ser la respuesta a tu problema. Aquí está su contacto: rev-johnmark@priest.com Gracias de nuevo Dr. John Póngase en contacto con él para los siguientes PROBLEMAS:
(1) Si desea que su ex de vuelta.
(2) si siempre tienes malos sueños.
(3) Usted quiere ser promovido en su oficina.
(4) Usted quiere que las mujeres / hombres corran detrás de usted.
(5) Si usted quiere un niño.
(6) [Quieres ser rico.
(7) Quieres atar a tu esposo / esposa para ser tuyo para siempre.
(8) Si necesita ayuda financiera.
(9) Si usted quiere parar su divorcio.
10) Ayuda a sacar a la gente de la prisión.
(11) Conjuros de Matrimonio
(12) Conjuros de Milagro
(13) Hechizos de Belleza
(14) CHARME DE LA PROFECÍA
(15) Hechizos de atracción
(16) Hechizos de malvado.
(17) Beso de hechizo
(18) Eliminar hechizos de enfermedad.
(19) ELECCIÓN GANADORES.
(20) EL ÉXITO EN LOS EXAMENES.
(21) Encanto para conseguir que te amo.
Póngase en contacto con él hoy mismo en: rev-johnmark@priest.com
Móvil: +6281585683480
Whatsapp: +447523636288

Janice Aliena berkata...

Suami saya Johnson membuang saya untuk wanita lain untuk pes 3 tahun ,. Rakan saya Jennifer Oscar memperkenalkan saya kepada kastam Voodoo Love Spell, saya tidak pernah melakukan spell cinta sebelum ini dalam hidup saya.
Pada mulanya saya tidak pernah percaya DR Oduduwa akan dapat membantu saya memenangi kembali HUSBAND EX saya dari wanita ini tetapi kerana saya masih sayang dia dan saya mahu suami saya kembali dalam hidup saya .. saya mencobanya, saya patuh dan ikut DR Arahan ODUDUWA dan saya mengejutkan bahawa selepas 3 Hari mencurahkan Cinta-mantra dan kerja-kerja Incantations dengan gambar suami saya dan nama-nama yang diberikan kepada DR ODUDUWA, Makan siang adalah ejaan cinta ke udara bagi pihak saya pada jam 12.00 tengah hari. . Keesokan harinya saya berjumpa dengan panggilan yang tidak dijawab di telefon saya, beberapa munites kemudian saya EX HUSBAND memanggil saya di telefon meminta saya untuk memaafkan dan melupakan semua yang dia telah melakukan salah untuk menyakiti saya, Suami saya bercakap dengan saya dengan baik dan dia menyesal. sekarang diri saya dan suami saya kembali bersama-sama dan kami sangat gembira dengan kehidupan baru kami sebagai keluarga ... terima kasih kepada DR ODUDUWA untuk kerja yang hebat yang telah dilakukannya untuk saya .. saya berjanji kepada Oduduwa untuk membagikan kerja baiknya Kesaksian kepada dunia selepas ia berfungsi dan benar-benar karya Love-Eja untuk kebaikan saya.
Apabila anda memerlukan bantuan sedemikian dan anda mempunyai sesiapa sahaja yang anda kenali atau saudara-mara yang ada di sana yang mengalami sebarang krisis hubungan hari ini, sila memaklumkan kepada mereka untuk menghubungi ODUDUWA melalui e-mel: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com
Cara Bawa Balik cinta anda, jika anda mempunyai kes seperti berikut ...
SPELLS PERKAHWINAN, PELAJAR SPELLS, SPELLS KASUS MAHKAMAH, LOVE SPELLS
Adakah kekasihmu mengambil masa yang lama untuk memutuskan?
Adakah kekasih anda menipu anda?
Adakah kekasih anda masih bercakap dengan bekas?
Adakah kekasih anda mempunyai pengaruh buruk?
Adakah saudara-saudara kekasih anda berubah fikirannya?
Adakah kekasih anda menghindari anda apabila anda memerlukannya?
Eja Menang Lotto
Eja untuk memenangi Kupon
Eja Berhenti Perceraian.
Eja mencari cinta sejati.
ejaan untuk menyelamatkan perkahwinan anda daripada wanita lain.
Makan siang untuk mendapatkan Rick, kemasyhuran dan kekayaan.
Ejaan ritual
Jatuh balas dendam untuk mengembalikan wang anda yang hilang dari penghutang.
Eja untuk mendapatkan pekerjaan yang baik.
Oduduwa E-mel: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com
Tel: +13019658857

Monica berkata...

Hai pandangan yang anda tahu ada mantra untuk memenangi cinta kembali dari bekas. Saya sudah melakukannya. Saya suka membaca tentang hubungan dan cara membuatnya berfungsi, bagaimana untuk memperbaiki hubungan, dan bagaimana untuk menjaga kehidupan percikan api, walaupun cara bercakap dengan mereka cara tertentu untuk membuat mereka berfikir cara yang berbeza tentang keadaan dan anda. Jika anda memerlukan nasihat atau mahu memenangi semula bekas anda, cubalah ini: augusmimi789@gmail.com salinan dan mesej yang berikut (augusmimi789@gmail.com) Ia akan mengubah mentaliti anda dan mendapatkan apa yang anda mahu.

Unknown berkata...

Perkara kat atas tu semua tak membantu...semua aku dh buat tp still tak dpt juga..keeeee aku nie yg tak pandai nak bermain dlm perkataan...stressed aku

Unknown berkata...

bekas kekasih ku baru shj pergi tinggal kan aku.. tapi aku tapi aku tak nak bukak aib dia... tapi dia dh tawar hati semua kat aku and dia suruh aku move on.. apa pendapat dari korang sumpah aku menyesal kesilapan aku sebelum ni aku janji aku akan hargai dia jika di izin kan allah aku dgn dia di satu kan balik emm

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.