A Promise


Share on Tumblr
We’ve know each other by CHANCE,
Become friends by CHOICE,
Still friends by DECISION,
And when we say FRIEND FOREVER,
That’s definitely a lifetime PROMISE! A Promise

3 Komen:

Tanpa Nama berkata...

satu ucapan yg sgt menarik dan amat mendlm

Tanpa Nama berkata...

Ku harap kita akan selalu bersama walau apa jua yang berlaku kerana kaulah sahabatku dunia dan akhirat............

Tanpa Nama berkata...

kdg2 kata2 hanya utk mengindahkan suasana, sedetik selps e2semuanya b'ubah.kata2 mu mash m'jd denyutan nadi ku,krn e2 aku slalu m'ingati kamu, kini ku di'delete' dlm progrm minda mu stelh kau temui insan baru..frenz 4 eva tinggal kenangan.but i always set up my mind 2 remember u.

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.