If You Are Alone


Share on Tumblr If You Are Alone

16 Komen:

Tanpa Nama berkata...

sesuai dgn jiwa saya =)

Tanpa Nama berkata...

huuuhuuu.............
kesunyian satu peyeksaan..

Tanpa Nama berkata...

i'm lonely. nobody love me... sakit jiwa ini...

Tanpa Nama berkata...

sabarlah wahai hamba Allah yang kesunyian yang tiada siapa mencintaimu.... ada orang lebih rasa sunyi... biar takde orang yang mencintai kita, ianya lebih baik dari orang yang kita sayang menganiayai kita... wallahualam...serahkan segala2nya kepada ynag Esa...

Tanpa Nama berkata...

Pasrah apa adanya, sekiranya kesunyian ini lebih menenangkan jiwa dari sebaliknya,maka Redha dengan KetentuanNya...., tidak ada yang lebih bahagia dari membahagiakan diri sendiri

Tanpa Nama berkata...

mmg betul...kesunyian dan menunggu seseorg satu penyeksaan .....

Tanpa Nama berkata...

kesunyian mengajar erti bdikari...ia mgajar aku utk mgenal diri dan myayangi diri sndiri..myayangi n myintai xsmestinya mmiliki.kulpaskan dia pergi sandainya dia tlah dtakdirkan utk aku kami ttp akn bsama..

Tanpa Nama berkata...

huh....cinta2...so complicated

Tanpa Nama berkata...

knapa perlu mencari..sedangkan ALLAH s.w.t dah menentukan jodoh seseorang itu....so,yakinla dgnNya..xplu brcinta-cinta sblm kawin

Tanpa Nama berkata...

soo suweet..

Tanpa Nama berkata...

cinta kadang2 amat manis macam madu n pahit mcm hempedu..it is difficult moment when we know that the person we love is cheat behind us...nothing 2 do just wait 4 another person to replace kekosongan dijiwa ini...

Tanpa Nama berkata...

cinta ibart satu kejadian buruk yang tidak boleh diagungkan

Tanpa Nama berkata...

my lovely faris

Tanpa Nama berkata...

yo

Tanpa Nama berkata...

wow...so romantic that's word..who'll be that's one for me?

Tanpa Nama berkata...

macam tu ke

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.