Aku Mengerti Sayang - Ras Adiba Radzi


Share on Tumblr Sayang
sebenarnya aku mengerti
perasaanmu
aku mengerti
keluhanmu
jerit batinmu
aku mengerti
calar luka di hatimu

Sayang
sebenarnya
aku mengerti apa yang kau lalui
dan aku tahu
kau tahu yang
aku mengerti
isi hatimu
dan kau sebaliknya mengerti
perasaanku ini
kita sama-sama mengerti, bukan?

~ Ras Adiba Radzi Aku Mengerti Sayang - Ras Adiba Radzi

4 Komen:

da Emithy_emoCruz berkata...

andai dpt kau mngerti hati ku..
betapa aku mencintai mu...
betapa aku terluka menahan perasaan ini..
terlalu sakit sehingga aku tidak mampu untuk menahannya lagi..

Tanpa Nama berkata...

mengertilah untk dmgertikan....

Tanpa Nama berkata...

i love u syg..
saye fhm perasaan awk..

Tanpa Nama berkata...

Aku tahu kau masih mengerti
dan aku tahu diriku selama ini kau selami
segala perasaan yang ku lalui
bersama suka duka
merintis jalan sepi
dan kau masih ingat semua ini
antara kenangan yang lalu
kita lalui bersama ditaman hati
berpegangan tangan senyum ketawa
dan kau memahami perasaan ku ketika itu
hingga takdir memisahkan kita
ku harap kau masih mengerti
yang aku masih mencintai dirimu..

~Ria Darwina~

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.