Puisi dari filem LOVE


Share on Tumblr
Dalam gelap aku terbang
Dalam gelap aku terang
Dan jadikanlah engkau senja
Kerana gelap kau ada
Kerana gelap aku indah
Aku hanyalah kunang-kunang
Dan kau hanyalah senja
Dalam gelap kita berbahagi
Dalam gelap kita abadi

Puisi dari filem LOVE Puisi dari filem LOVE

6 Komen:

Tanpa Nama berkata...

cinta tak boleh ditukar ganti.walaupun mati kekasih kita,walaupun musnah cinta kita.cinta akan kekal abadi.

Tanpa Nama berkata...

cinta kekadang memang sakit..lagi2 bile orang yang kita syg da tak sygkan kita lagi..memang sakit..sakit sangat!

Tanpa Nama berkata...

kepada yang bercinta,cinta tak semestinya bersatu..apatah lagi cinta pertama..bende neh kita kene time..walau syang ne pun kita terhadapnye,kita kena lepaskan dia gak!jika kita tiada ruang lagi di hatinya,lebih baik kita merelakannya..kekadang sakit gak bile tgk dia da syg orang len..p maybe dia bukan tuk kita..kene tima walaupun sesukar mane.,huhu=(

Tanpa Nama berkata...

cinta padanya..tapi npe msti ade yg x puah ati???jeles npe?slh ke ak cinta dia?slh ke ak syg dia?why?why?tolong la..jgn gnggu hdup ak lgi..ak x pnh gnggu hdup kau..npe msti nk cbuk2 hal ak..??

Tanpa Nama berkata...

btol ker cinta pertama xkekal lame???
sy syg die sgt...

Tanpa Nama berkata...

cinta ibarat kertas dan pulpen,,yang tak mungkin bisa bersatu selamanya..!!!

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.