Sorry, I Love U


Share on Tumblr Sorry, I Love U

10 Komen:

Tanpa Nama berkata...

kalau u all menghargai orang yang u all cinta,kamu akan belajar mencintainya dari semasa ke semasa..cinta adalah indah namun jangan mengharapkan semuanya akan indah..

Tanpa Nama berkata...

Maaf..dalam persahabatan kita.Aku terlanjur mencintaimu..walau ku tahu kita sekadar kawan biasa.Aku tak mampu menyekat cinta yang kini bertahta dihati...yang hadir tanpa sebab.

Tanpa Nama berkata...

LoVe Me..HuG mE..rEmEmBeR mE..PROMISE???

CaLl My NaMe..Be My fReN..DoNt LeAvE mE..PROMISE??

DoNt HuRt Me..PrOtEcT mE..cOmFoRt Me..PROMISE??

DoNt TuRn Ur BaCk On Me..DoNt IgNoRe Me..Be HaPpY 4 mE..PROMISE??

MoVe On WiThOuT mE..fOrGeT mE..bE hApPy EvEn If It HuRtS mE..PROMISE??

Tanpa Nama berkata...

hati ini tidak mampu STOP
hati ini juga tidak kenal kegembiraan bila bersama mu.. but maafkan ku kerana mencintai mu

Tanpa Nama berkata...

kau terlalu ku cintai sayang..
kau selalu menyemai cinta mu dlam jiwa ku..
sayan mu selamnya sam

Tanpa Nama berkata...

Jika mencintaimu adalah kesalahan,,
maka biarkan aku menjadi pendosa seumur hidupku..
jika mencintaimu adalah sebuah larangan,,maka biarkan aku memberontak dalam stiap hembusan nafasku..
karena ini aku dengan sgala air mata dan perasaan,yang mencintaimu dengan kesederhanaan,seperti darah terhadap nadi yang menjadikannya berdetak..

for someone who really i loved..

Tanpa Nama berkata...

im sory i stil luv u...,but im sory... i cant luv u...take care...

Tanpa Nama berkata...

cintailah orang yg ikhlas mencintai kita

Tanpa Nama berkata...

Salam.. maaf syg.. cinta Allah.. cinta yang satu.. lpas itu baru dtg cinta pada mu.. untuk itu.. jgn terpedaya syaitan khanaz dlm kalbu.. rasuk jiwa spya memberontak di hatimu.. diakhirat kelak tidak membantu..
wallahualam..

Tanpa Nama berkata...

love someone who love u,
leave someone who hurt u.....

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.