Catatan Cinta Terakhir Ruslana Korshunova


Share on Tumblr
"Jangan keliru antara cinta dan nafsu. Cinta adalah matahari, nafsu hanya sepantas kilat. Nafsu mempesonakan dan matahari memberikan kehidupan”

"Cinta – ini merupakan inti pati kehidupan. Namun, anda tidak akan memberikan nyawa anda kepada orang lain.”

“Cinta tidak dibawa dari seseorang untuk diberikan kepada orang lain”

“Mimpi saya adalah untuk terbang. Oh, pelangi saya adalah terlalu tinggi.”

“Saya amat kehilangan. Adakah saya mampu mencari diri saya?”

"Ia melukakan, jika seseorang mengambil sebahagian daripada saya, mengoyakkannya, menghentakkan tanpa belas kasihan dan membalingnya keluar.”

Model Ruslana Korshunova menulis satu siri mesej patah hati di internet berhubung cinta selama berminggu-minggu sebelum dia membunuh diri dengan terjun dari tingkat sembilan apartmen miliknya di Manhanttan, New York Amerika Syarikat (AS).

Dalam kejadian bunuh diri yang berlaku pada Sabtu lalu itu, Ruslana yang berasal dari Kazakhstan tidak meninggalkan sebarang petunjuk kepada rakan-rakan rapat bahawa dia menghadapi kekecewaan.
Catatan Cinta Terakhir Ruslana Korshunova

4 Komen:

Tanpa Nama berkata...

kesian model ni..muda2 dah bunuh diri sbb frust bercinta...

Tanpa Nama berkata...

syian kat diyer...

Tanpa Nama berkata...

hmmmm.mati demi cinta katanya.come on girl

jiwa.lalat berkata...

budus

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.