Saya Sayang Awak


Share on Tumblr Hari tu kita gaduh.
Saya main-main.
Awk ingat betul-betul
Tak tau nk buat mcmana lg
Lantak awk lah

Semlm kita berselisih..
Saya buat dunno
Awak pandang saya
Saya buat dunno jugak
Degilnyer saya..

Saya nmpk awak
Saya nk panggil
Tapi awak x toleh
Sebab saya panggil awak dalam hati
Bodohnya saya..

Awak tegur saya
Saya buat dunno
Tapi awak xtahu happynya saya
Saya dengar awak cerita
Awak kata dah jatuh cinta
Sedihnyer saya

Awak keluar tgk wayang
Saya pun
Awak keluar dengan dia
Saya tengok aje

Awak call saya
Mengacau betul.
Tgh tido lah
Saya layankan aje
Awak ckp awak dah putus
Saya senyum sampai ke telinga
Tapi awak tak nampak
Saya cakap..

Kesiannya awak..

Hipokritnya saya

Hari ni hari jadi saya
Tapi awak luper
Saya sedih.
Tapi takpe.awak bukannya sesiapa

Awak mintak maaf
Saya senyum aje
Saya kata tak kisah
Awak belanja tgk national treasure
Isk tak romantik nyer

Tapi best per

Saya dapat bunga
Cantik suker sgt
Tapi tak tahu sape pengirimnya
Awak nampak
Awak terus balik

Saya panggil awak
Tapi awak tak toleh
Saya Cuma nak bgtahu

Awak.!!!!!LORI!!!!!!!!!

Saya kejar awak
Awak terus jalan
Saya tolak awak.
Awak jatuh.

Saya nampak lori
Betul-betul depan saya
Kalau ia sempat
Saya nak bagitahu.

Awak..SAYA SAYANG AWAK Saya Sayang Awak

150 Komen:

Tanpa Nama berkata...

tak usah kau tanyakan pada pohon itu karena isi hatimu tak selamanya tersembunyi

Tanpa Nama berkata...

best2 nye..
kekadang cam saye plak..
tp yg langgar lori tu x larr...

Tanpa Nama berkata...

romantis nye...jelez la aku

Tanpa Nama berkata...

sedih lah

Tanpa Nama berkata...

wwaaaaaaaa!!!!!!!!!! sedih nya!!!!!!!1

Tanpa Nama berkata...

sy pernah dpt mesej nh satu ketika dl.... sy tau yg dia nk bgtau sy yg dia sayang sy n nak sy yg propose dl kt dia sbb dia malu.. tp.. sy ttp xfaham mksd dia.. p.. mesej nh hnya tggl kenangn.. kerana, dia telah bersama org yg berjaya memiliki hatinya... hmmm

Tanpa Nama berkata...

wahahaha

Tanpa Nama berkata...

"tapi tak per..awak bukan sesiapa"

aku suka ayat ni

Tanpa Nama berkata...

mula2 baca macam lawak aje sebab bahasa sempoi giler.tapi sebenarnya menyimpan satu mesej yang bagus.
"ucapkanlah cinta sebelum terlambat"

Tanpa Nama berkata...

adus...nta pa2 cerita ni...

Tanpa Nama berkata...

pendam rasa cinta di dada hanya mengundang derita di jiwa

Tanpa Nama berkata...

best.. ringkas tapi ia satu kisah yg menarik.. ada cinta tapi ego.. ramai org mcm tu! dan sebab ego.. ramai org terlepas utk ucapkan 'i love u'.. akhirnya org yg d sukai tu di kebas org lain.. atau pun jadi mcm kisah kat atas kuang...kuang.. kuang...!

Tanpa Nama berkata...

story nie no bad.baca story nie, buatkan aku sedih n teringat kat boyfriend aku yang selalu aku marah-marah. ciannnn.... cayang aku tue...

Tanpa Nama berkata...

dun ignore to someone whose really show off tht he/she damn into you...

Tanpa Nama berkata...

bagi aku bagus la mati dari dapat kat org lain...

Tanpa Nama berkata...

aytnye sempoi..disebalik kisahnye ade makna luahkanla isi hatimu sblm trlmbat dan jgn ego bile bcinta tp xsmstinye xde keegoan dlm dri jth imej nanti so seimbangkanla ia..hehe

Tanpa Nama berkata...

aku suka citer nie
aku sambung erk
korang da tau kot
.............
awak....SAYA SAYANG AWAK


Buka je mata saya kat spital..
badan kena balut
mcm hantu bungkus..
sakit macam rasa nak mati je..

awak duduk depan saya
mata awak basah
suke nye saya tengok...
saya nak cakap kat awak
‘jangan nangis
saya idup lagi..’
awak tak dengar
sebab suara tak kuar

awak pegang tangan saya
awak bersuara
” awak.. jangan mati..”
“Saya sayang awak..”

saya nak senyum..
tapi.. aduh…, sakit!
saya senyum je dlm hati..
sayang gak awak kat saya
taknak la saya mati..

Tanpa Nama berkata...

sedey gle!abg,i lurve u 4eva n eva!jgn tgl kn owg taw........

Tanpa Nama berkata...

indahnya terlihat tatkala rembulan menyimbahkan cahaya nya...tapi sayang,ia tetap hadir di kelam malam.berlalu pergi di kala mentari menjengah menghangatkan embun pagi.hm...

Tanpa Nama berkata...

kadang2 kite malu utk ucp syg,,tp siapa kite utk menipu dr sndr..ucpkanlah syg jika kite btul2 syg..hrgai org yg ade di depan kite..

Tanpa Nama berkata...

hargailah pe yang ade dlm hidup kita

~mind.body.souL~ berkata...

hahahha~
Best arr..cerita ne..haha~sweet.sweet.[x taw maw classified as apa..cerita ka..p0em ka..]h0h0~
best lar..f sambungan dia cam yang d p0st oleh saudara/i AzRaH~

Tanpa Nama berkata...

klako2..lawak2 komen kowg nie..hahaha

Tanpa Nama berkata...

besh2...
sweet...

Tanpa Nama berkata...

azrah..
rasa-rasanya Sambungan "saya sayang awak" tu exacly macam yang pernah saya taip kat 'blog cinta' terdahulu la.. betul ke tu idea awak sendiri? :)
coz i like the happy ending story ha ha.. wat ever la!

Tanpa Nama berkata...

huwaaa....sedeynye..smpai nangis wo..isk!:(

Tanpa Nama berkata...

warna jingga mwrnai alam mnnjukn senja dtg mngundng..btapa indahnya pmndngn itu,mgapa b`lalu jua stlh mlm m`jlma...

Tanpa Nama berkata...

saya suka cite ni gak!
sbb saya pun alami mcm ni....susahnya nak luahkan cinta.....lagi2 org tu pemalu yg teramat sgt....apela daya saya sebagai perempuan....tgk jela dari jauh...sentiasa berdoa agar si dia mengucapkannya...... qaseh akan tunggu.....kerana yakin hanya kau yang terbaik untukku.... amin... salam sayang buat jejaka pemalu kat ijn tuh....semoga ada bahagia untuk kita.

Tanpa Nama berkata...

samalah qaseh gn sy.. ssh jgk kn kalu lelaki nh pemalu..nmpk cm suka kt kta.. p, nnt kalu silap cakap.. ssh plk.. emmm..harapan agar yg terbaik dpt kita sume

Ariko Saibe berkata...

ucapkan cinta sebelum terlambat walaupun kesudahannya kita tak pasti. jangan kerana tidak pasti atau ragu-ragu, kita melepaskan saat yang sangat berharga yang tak mungkin akan hadir lagi....

Tanpa Nama berkata...

sy hrp apa yg sy rasa ni hanya lah perasaan sy sj..
kalu ada jdoh,kita akn jupe gak,awk..

Tanpa Nama berkata...

huhu.. malas la layan perasaan mcm nie mcm syok sdri jer. suka kata suka, benci kata benci.. tidak aku ternanti2.. haha

Tanpa Nama berkata...

oit,,,
penulis crita ni,,,
last2 orang tu mati ke tak???
konpius ni,,,

Tanpa Nama berkata...

sgt meaningfullnyer citer nie...=)

Tanpa Nama berkata...

lbh baek kte b'teruz terang dr menyesal..
cinta x prlu d'pndm...
romantik!!!

Tanpa Nama berkata...

so sad..
beginikah pengakhiran cinta??
aq redha..
pergilah kasih..

Tanpa Nama berkata...

tiap ari btaw yg
saya sayang awak
tapi dia xpenah peduli pong
sedeyyyy
dia ramai org..
she can cho0se..

Tanpa Nama berkata...

Mmg sdey cter nie..Cbe bygkn kalu kte sndri d tmpt ape yg trjd..? Mst mcm2 prsaan yg akn terasa..

apdm berkata...

nak kata sedih tu lah...nak kata lawak pun tak juga..
sy pernah suka kat sesorang..tp krn malu nak meluah..kini dia telah berkahwin dgn gadis y dia cintai...setelah 8 tahun sy merawat luka tu...baru kini sy bersedia utk bercinta lagi..setelah sy berkawan..dan kenal hati budi masing-masing..sy meluahkan perasaan sy...sbb sy tak nak sejarah lama berulang kembali...tp TUHAN maha hebat..dia juga pergi dari saya..menolak cinta sy..memutuskan segala ikatan y telah terjalin..kalau sy tahu begini jadinya..sy takkan luah perasaan sy pada dia.. kini...hati sy benar-benar mati utk menerima cinta lagi...

Tanpa Nama berkata...

aku syg dia, tp xleh nk bgtau sbb dia dh ad sumone. aku tak tau mcmne bleh ske kt dia ni. dia buat aku rase sgt2 tenang walaupn tgh ade prob.

awk sy syg awk. sbb 2 sy panggil awk syg walaupon awk pk e2 adlh gurauan semata2... semoga awk bahgia dgn dia.

Tanpa Nama berkata...

kesiannya dia cam aku yg kecewa

Tanpa Nama berkata...

AKU PERNAH MENYAYANGI SESEORANG..
AKU SIMPAN PERASAAN AKU...
SKANG AKU LIHAT DYE BEGITU BAHGIA BERSAMA KEKASIHNYE..AKU PERNAH BERJANJI AKU AKAN SETIA MENUGGUNYE..TAPI APAKAH TUNGGUAN AKU ITU AKAN DIKABULKAN..AKU HANYA BERDOA AGAR DYE N KEKASIHNYE BAHGIA...

Unknown berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Unknown berkata...

sedey nye..
=/

Tanpa Nama berkata...

sedey la..ayat die sempoi je..mcam terkena kat diri sndri pulak..tapi nk buat cmner, dua2 ego...huhu

Tanpa Nama berkata...

hi,I want to know what is exactly the trnslation of saya sayang awak, thanks nice blog.

suhada berkata...

sedih nye...tp akhirnye die happy...best nyeeeee

dila berkata...

sedihnye.....aku pon terlambat nak ckp...sbb org tu dah meninggal....wargghh....

big berkata...

wow..terharu i bace crta bie...huhuhuh.....ak bg 5 bintang la..
hhehehe..

~*nurin*~ berkata...

ucapkanlah sebelum terlambat..

Tanpa Nama berkata...

sedihnya ceritan ni...

tyra berkata...

samat x jd cam neyh..


1437 bear!!~

arissa berkata...

ucapan cinta tlh ku luahkan tp cntanya ttp bukan milikku..

Tanpa Nama berkata...

sedihnye...
die...jgn tnggl kite...tp knp die da smakin jauh ngn kite..??

Tanpa Nama berkata...

ahahaha..sweet..sweet..sweet..

Tanpa Nama berkata...

betol2..
bek korang luahkan je ape yang korang rase.
t melepas korang jugak yang sedih..
bukan senang taw nak lupekan seseorang yang kite sayang...

wanie berkata...

tp kn, if kita luah, dia tolak, skit ati gak..cmne 2?

Tanpa Nama berkata...

prlu luahkn prsaan kite pd owg yg kite syg,wlaupun mlu.tp nnty aty rse lega....

Tanpa Nama berkata...

lega 2 memang lega kot..tp mgkin akan menyesal..heheehee

Tanpa Nama berkata...

best cter nyh..sdeh..cm aqu plk yg kne lnggar..huhu..

farhan@kc berkata...

aku malas nak komen lebih2 sgt tapi kalo da suke tu luahkan je lah. kalo tak lagi derite tau tak...
n jgn lah terlalu sayang kan seseorang t takot die tinggalkan ko t ko jgk ang sedih sorang2...

iMan berkata...

adus...nta pa2 cerita ni...

AzrulHanamichi berkata...

sy amat menyukainye cite ni..
klau sy ms nk kene langgar dgn lori tu..
sy selamatkn awek sy dlu...hehehe

AzrulHanamichi berkata...

tp harapan sy untuk mengenal nye
sudah tiada.....................
klau korg ade ms add ar fb ke mys ke..taw..
hhuhuhuuhuhu...:)

love iz cinta berkata...

cter nieh best larh...
cm sedey jer ape yg awk ckp tuh...
sy h0pe awk relax k...
msti ader someone utk awk knal nti...

AzrulHanamichi berkata...

sy ok je.....
cite ni mmng best...

love iz cinta berkata...

ermm...tpi npe awk ckp...
hrapan awk utk knal die..
dh xder ek??

love iz cinta berkata...

actually...sy ske sgt someone nieh...sy xtaw lark npe sye tetibe ske die...hari2 ingat die...ble sy bosan ker whateva larh...mesti sy ingat jer kat die...sy pnah t'srempak jer dgn die...ble sy nmpk jer die..hati sy tetibe b'debar gler...sy xnmpk ape2..except die...mesti best klau die pun cm tuh...sy slalu m'rindui die...tpi adkah die pun cm sy???.... :( ..... :'( .... kalau sy ingat kat die... sy akn slalu pegi kat blog nieh..
dan sy syg sgt2 kat blog nieh...LUV SOMEONE n THIZ BLOG....

AzrulHanamichi berkata...

sape yg awk maksud kn tu?heheh
nk taw jgk...bdk skola ke?huhu
taw dye dok kosas...hahaah

LovErHoLic berkata...

huhu.. klaka pun ader tp endingnyer...urmmm
so sad..

love iz cinta berkata...

ader larh....someone....huhuhu...die syg sye ker x ek??? ..... lau die syg...happy nye sye.... tpimybe die tlah m'yangi org laen...cm ner lau gtaw die jer...hurmm...malu nyer..

AzrulHanamichi berkata...

ape slah nye klau sy nk taw...
ape susah pgi jmpe dye kt dpn2..,pstu awk luah kn perasaan awk kt dye...
snang cite setel....huhuhu

love iz cinta berkata...

owh macam tuh....
awk wat cm tuh x??? ...
setel mmg setel...
tpi perasaan??? ...
boyz xper wat cm tuh..
nieh gulrz...
eiii..malu gler...

AzrulHanamichi berkata...

ok sy akan wt...tp gulrz yg sy cri tu dye xde skang....
mcm ne nk wt..

love iz cinta berkata...

xder ker???
xper tunggu die ader....
pastuh awk wat arr..
hahahhahaha ....

AzrulHanamichi berkata...

padalah dye knl tu bdk yg mne....

Tanpa Nama berkata...

best sangat...
saya suka..

love iz cinta berkata...

knal?
sy xknal larh wak ...

Tanpa Nama berkata...

aku cygkan smeone ney..tp dy cyg owg len..aty aku brblut krana dya. trluka sbb dya.tp dya??

Tanpa Nama berkata...

Best cite ni..sy hrp sesiapa yang menghadapi kejadian like this,die tbh hdpinya.

bintang14h berkata...

nice story...
luahkan ape yg kamu rasa supaya x menyesal nanti..
walaupun cintamu bertepuk sebelah tangan,
balaslah dengan senyum keindahan...

Tanpa Nama berkata...

sy pOm same...sy ade mnat kat sOrg laki nim..tiap2 ptg mst sy bwk ank sdre rOnde2 mOtif utama nk tgk si die..lawak kan??tp 2 la..Org kate lau da jtuh cinte mcm2 kte akn buat..lau sy t'smpak ngn si die heppy giler..snyum aje mmanjang..smpai t'bawak2 lam mmpi..lau xdpt jmpe dgn si die,jd mOody..xdpt tgk die tgk kete die pOm da cukup..da setahun sy ske kat die tp die xtau..lau selisih dgn si die sy juz snyum n blah!bOdO kn??knp la xtgur n bg salam p'kenalan??tp sy malu n stat dulu..sy da hmpir ptus hrapan p nseb bek kwn2 sy bg smnagt..sy da xtau nk buat mcm mne lg da..da mcm2 care sy buat..mntak nO ye dgn kwn yg penah cOntact dgn die p kwn sy ckp die da xgne nO 2..mtk dgn sniOr2 yg 1 klas dgn die,dOrg ckp xtau da lOst cOntct..p de jgak sniOr yg tpu!sy mati2 p'caye kat die..p die tpu sy idup2..p xkesah la yg 2..hari2 sy brangan akn b'sma dgnnye..kwn2 sy ckp angau da thap krOnik!haha..p 2 la..sy da xtau nk buat mcm mne lg da..sakit..sakit menahan rase cinta n syg nim..lau la ye de bce nim sy nk die tau yg sy suke kat awk..(p die de bce ke???haha..)adeh!!sakit menangung cinta ini..

Tanpa Nama berkata...

perasaan aq dia tau, tpi aq x tau perasaan dia smpai dia prg pun aq x tau....

Tanpa Nama berkata...

penulis nie hidup lagi ke tak?? kalu belum, sy nak gitau jangan korbankan nyawa semata2 untuk dapatkan cinta yang belum pasti...

Tanpa Nama berkata...

saya cintakan dia,sayangkan dia,kasihkan dia...selamanya dihati saya...tp sesungguhnya dia ditakdirkan bukan untuk menjadi peneman hidup saya...bahagianya hidup bila bersama si dia,sengsaranya hati bila dia bukan milik saya...saya cuma ingin awak tahu saya cintakan awak sepenuh hati...SH n FS

ira berkata...

tangkap jiwang tol.....macam same je cite nie ngan cite yg aq penah alami....tapi kekasih hati aq da pergi buat selamanya...tetapi dye tetap di hati aq....x terdetik pun hati ini ingin yg laen....:(

iza berkata...

sy pn meminati seseorang...
setelah lama sy menunggu..
tbe2 dye agthu nk khwin ngan owg lain...
betapa kecewanya sy rasa disaat dye berkata demikian...
tp...
sy terima seadanya...
jika dye ader la jodoh sy...
sy akan tetap menantinya di pintu syurga...

NaNieKeCik berkata...

sukar tuk trskan idup kalo ssorg yg kte syg telah pgi tggl kan kte..pe2 pon tahniah..cite nie berjye wat kte nangis...waaaa...

eiyma zwieyma berkata...

wahhhh bestnya. .rasa mcm saya palk dlm crita ne. .huhu

mis arshavin berkata...

dya la owg pertama bwt aku jth cnta.tp dy xtwu.slalu wt aku snyum.kmi kwn jelah.pnah dya ckp dya ska aku.dya tingin nk kpel ngn aku.aku hepi+tekejot..aku pon ngaku aku ska dya.bdohnya aku.
one day,dya ckp dya bwu je kpel ngn pmpn len.pulakk..
aku ucp thniah..aku senyum..tp aty aku nangis.. awk,awk ttap kwn sy smpai bla2 ye..sy doakn awk bhgia ngn cnta awk..

sayangawak berkata...

saya sayang sesowg neyh tapi family saya tak kasi saya bcinta ..hmm ape yunx saya harus buad..:(
saya betul sayang dea...
saya bahagia nan dea ,saya tak nak khlgan dea...tapi saya tak tahu same ade dea sayang saya betul iklas..hmm

Tanpa Nama berkata...

so sad :( . hm , jika anda syg seseorg britauk laa dgn secepat2 ny sblum terlmbt .

Tanpa Nama berkata...

sayang dan cintai lah seseorang dgn sepenuh hty hngga hjung nyawa........selagi dy bererti bt kite......

Tanpa Nama berkata...

11;20mlm.februari saya msih sygkan sidia.tp apkan daya dia lbih mmilih untk bsama wanita itu. namun cinta dhati x pnah pdm wlau sesaat pun .pd saYA CNTA DHATI SDAH CKUP ,X PLU LAH di ungkapkn slalu .kna cnta itu slalu ade di hati. saye lakkan smua ni kna dmi ksih sy yg x pnah luput .cnta sy hnya satu.kaulah yg ku sayangi smpai akhir hyatku.bt insan yg amt ku rindui slalu.msih ingtkah kau pdaku .whai ksih yg ku rndu

Tanpa Nama berkata...

sedih nyer...nx nagiz ase...crita ny pena sy alami...:-(

Tanpa Nama berkata...

sdhnye..ksah ni btul2 wt sy insf n mghrgai diri sbnr tng sy..

AzrulHanamichi berkata...

love is cinta.....kte smbung blik...Yeke awk x knl?

AzrulHanamichi berkata...

dh x cm dlu...T_T...
sedih rase ny...wak...sy btol2 syg kn awk.. T_T hurm...

Tanpa Nama berkata...

hmmmmmmm

Tanpa Nama berkata...

sye pon pnah dpat mcj ny dri sowang awek 2...sye btol2 mnyesal sbb x mnilai cntew nye.... pdhal sye thu yg dye ske n syg kt sy.. tp sye bt xtaw jea.... kpdew nye... sye btol2 mntak mf..emm tp skrang dye sdah brsme org yg sdah memliki hti nye...sye redha... sye doakan dye bahgia slamenyew....

Tanpa Nama berkata...

kyte jgn eg0 sgt ..

kasih iezha berkata...

sedih....sedih...sedih....=(

firqil berkata...

cun sgt2..mmg cun ar~

Tanpa Nama berkata...

Sya pun pnah hdapi smua 2..sya khlgn org yg sya cintai slma 7 thun.tpi mgkin yg kat ats 2 lbih sygkn dia...mimie

fαrιѕyα ♥ berkata...

sedehnyaaaa :(
saya syg awak ayie..

love iz cinta berkata...

really sad T_T

f0r the b0y that i really l0ve az,i h0pe u kn0w i still l0ving y0u ... sy xpenah lupekan awk ,walaupun sy cube utk melupakan awk .. really s0rry , bile sy t'ingt kt awk sy mnangis , d0n't kn0w y ... i miss u T_T

Tanpa Nama berkata...

hye.. please come my blog. http://dianaelya.blogspot.com . please follow. tq

Tanpa Nama berkata...

bez la..

Tanpa Nama berkata...

sedihnya :( i love you

Tanpa Nama berkata...

saya sayang kekasih saya
<3

AzrulHanamichi berkata...

yess... sy dah tahu spe awk...Love iz cinta...

saya nak bagi tahu...selame saya single nie..sy asik rindu kt awk.... saya nk luahkn isi hati nie....yang saya sayangkan awk.. <3

love iz cinta berkata...

:') mimpi jadi kenyataan ...

AzrulHanamichi berkata...

awak mimpi kan saya ?...hehe...(prasannye ak nie)

love iz cinta berkata...

yess, I always dreaming about you ^^

AzrulHanamichi berkata...

mimpi yg sweet2 x?...hehehe^^

AzrulHanamichi berkata...

dlu lps sy knl awk...sy trus bli sim card bru...sbb awk pkai celcom..sy pn nk pkai no celcom....tp skng.... mungkin sy buat semua nie utk awk... :')

nrl love hisam berkata...

sedih ye aq
aq pun suke jangk kat seorang ni tapi aq hanya cakap dalam hati je kalau dia tahu aq suke dia
dia tak akan cakap kat aq
saya tak suke
aq sayang dia tapi dia hanya la seorang yang bodoh ...... :'(

hisam berkata...

saya syg awk nrl tapi saya malu nk ckp yg saya suke awak
dan cinta awk :*
selamat hari jadi buat nrl sya syg awk muah2
sebelum aq tinggal kan skol ni aq nk cium ko buat sekali dalam hidup aq
aq nk rasa kasih syg ko pada aq
bye nrl aq syg ko sumpah aq cintakan ko betul aq suke ko
sampai bile bile

siti nur sakinah berkata...

best sangat.. kalo lah saya ada bf macam tu memang saya akan jaga dia betul2..

Tanpa Nama berkata...

sedihnye...

Tanpa Nama berkata...

aku pnh cintakan sseorg..tpat 1april die mula propose aku utk jd tman hdup die..kisah suka duka kami kongsi bsame..ari2 yg kami lalui penuh dgn gelak tawa..tpat jam 11td aku trime msj si die tlah kembali ke rahmatullah..semoga rohnye dicucuri rahmat.. al fatihah buat dirinye..si die slalu brada dlm ingatan..sy syg awk smpai ke akhirnye..aminn...

Tanpa Nama berkata...

SAYA CINTA KAN AWK LEBIH

love iz cinta berkata...

harapan tinggal harapan ... saya sayang awak , tapi awak tak pernah faham .... T_T

AzrulHanamichi berkata...

:) Awak? ..Pada 11/5/2012 hari jumaat ..Saya nampak awak .. dengan adik awak.. :) ''(kt psr mlm) ^_^'' ..saya gembira sangat dapat melihat wajah awak masa itu..mungkin awak tak perasan saya ... walaupun kita dah tak macam dulu...tetapi...hati saya selalu mengingati awak <3



*saya rindukan awak

love iz cinta berkata...

saya nampak :'(

AzrulHanamichi berkata...

SAYA SAYANG AWAK ..love iz cinta :)

AzrulHanamichi berkata...

kata mulut benci ... kata hati sayang ...

Tanpa Nama berkata...

nice entry... :') lagu ape ek yg main nih? piano die mmg best!! ^^

love iz cinta berkata...

awak .. selame ni sy perasan .. i thought u only love me ... :) but it wasn't .. ^^

AzrulHanamichi berkata...

i'm really love you

this heart just for you

AzrulHanamichi berkata...

Love iz cinta ... this my last word ... i love you ... <3 ... sudi tak awak terima saya jadi kekasih awak utk selamany? ... sy tngu jwpan awak... (__)

Tanpa Nama berkata...

best nye korang <3

adek nurul berkata...

hahhahh .. shoo shweett .. tapi banyak lakar lakar lah ... btw shweet abes .. <3

Tanpa Nama berkata...

hmmmm..... sdih jgk cite ny...

Tanpa Nama berkata...

cdey a .. huxhux

Tanpa Nama berkata...

BTUL2.SCDIH..

Tanpa Nama berkata...

KERANA MASIH RINDU,AKU TETAP MENUNGGU,DAMAIKANLAH HATIKU INI,"WASANGKA CINTAKU".............

Tanpa Nama berkata...

Sediy nya cite ..

Unknown berkata...

Warr best arr blog niew..

Tanpa Nama berkata...

erm ... sdih kn ciannyer dye

Tanpa Nama berkata...

ayt dye jiwang ar .. aq nk ambik ar .. nk tunjuk kt kwn aq .. emm, mesti diorang giler kn ayt ni ..

L.I.C berkata...

:'(

L.I.C berkata...

Awk x nak muncul dah ke ? Saya kat sini je.. hmm

Tanpa Nama berkata...

hidup umpama aiskrim ,, nikmatilah ia sblum cair ....,

L.I.C berkata...

Hm

muhd khairil berkata...

bila kita suka dia dia tak tau tapi kita tau apa rasanya .kita takut untuk cakap salam perkenalan terhadap dia atau takut untuk berkata maaf atau I LOVE YOU.

bantal_strawberry berkata...

masih di sini

Tanpa Nama berkata...

Kalau dya xmau xpaa banyak lg at luar tu

bantal_strawberry berkata...

Jujur tak expect langsung mcm ni pada akhirnya ��

love iz cinta berkata...

I always came here, and its been exactly 8years ago, we had our 1st conversation ever hahah. cepat betul masa berlalu, everything changes but memories remain the same. Setiap apa yg terjadi masih begitu.

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.