Saya Sayang Awak (Sambungan)


Share on Tumblr Buka je mata saya kat spital..
badan kena balut
mcm hantu bungkus..
sakit macam rasa nak mati je..

Awak duduk depan saya
mata awak basah
suke nye saya tengok...
saya nak cakap kat awak
‘jangan nangis
saya idup lagi..’
awak tak dengar
sebab suara tak kuar

Awak pegang tangan saya
awak bersuara
” awak.. jangan mati..”
“Saya sayang awak..”

Saya nak senyum..
tapi.. aduh…, sakit!
saya senyum je dlm hati..
sayang gak awak kat saya
taknak la saya mati..

* Kredit untuk penulis asal Saya Sayang Awak (Sambungan)

33 Komen:

Tanpa Nama berkata...

macam kenal je ayat2 kat atas ni :)

Tanpa Nama berkata...

romantiknyer.................

Tanpa Nama berkata...

smbungla lg...........

Tanpa Nama berkata...

haaaa tula... masa sihat wal afiat, jual mahal.... haaa bila member dah jadi mummy, baru nyesal, lambat masuk meminang... sib baikler member ada can nak recover.... hehehe biasalah tu, sesuatu yg kita sayang baru terasa amat disayangi bila ianya nak diambil dari diri kita

Tanpa Nama berkata...

how romantic!

Tanpa Nama berkata...

sooo sweeeettt

Tanpa Nama berkata...

klakaw..

Tanpa Nama berkata...

HARGAILAH PER YG KITER SAYANG SELAGI IA ADE DEPAN MATA...JANGAN DISEBABKAN EGO SEMATA-MATA KITER MUSNAHKAN PE YANG KITER SAYANG...

Tanpa Nama berkata...

nak sambung lehhh...
**********************
dahi kite balut ngan kain bandage
ada darah kering lagi....
tapi awak cium kita!!!
nape yek ...?????
masa dahi kite licin cantik
awak tak cium pun...

Tangan dan jari kite luka
calar sana sini
Awak genggam tangan kite!!!
awak gosok lembut jari-jari kite ...
nape yekkk?????
masa jari kita cantik ..halus mulus dulu
awak tak pernah nak pegang pun..

Kite dah sedar
dah buleh bukak mata
tapi sajer jer
kita buat-buat cam tak sedar
sebab kite sukerrrr
awak cium dahi kite
dan awak belai jari kite

kite tak nak mati arhhhh
kite nak duduk sepital
sebab awak belai kite..
***************************
okay dah tu jerrrr

Tanpa Nama berkata...

ok la...not bad

Tanpa Nama berkata...

ntah hape2 la..bole plak nk pilih2 nak mati ke xnak..

Tanpa Nama berkata...

haha memang kelakar.betui owg kate cinta itu macam makan sambal belacan,walau pedas sampai keluar air mata tapi masi nak makan g.

Tanpa Nama berkata...

alaa ok pe ..sbb ni tuk suke2 jerrr.mmg arhh ikut logik tak leh nak pilih nak mati ke tidak ..ttp apa yg ditulis diatas adalah sekadar tuk menghiburkan ... kena tengok dr skop yg berlainan .. apa-apa pun tahniah kpd penulis asal!!!

Tanpa Nama berkata...

ermmm.. ade sambungan lagi kew???

Tanpa Nama berkata...

awk memang dlm dunia sendiri.ROMANTIK. stahu saya la kan.memang sume pompuan wat gitu.tapi awk memag bagus.berkongsi perasaan dgn org lain.

Tanpa Nama berkata...

Tumpang lalu jap ....

Saya nak hantar karya ni barangkali tak ada kena mengena ngan tajuk atas ttp tak tahu cam na nak buat dan nak postkan .Saya cuma tahu ruangan commend jer ...

ada sesiapa leh advice .

Terima kasih .

ummizarra berkata...

hhahahhha... mse depan mte, malu, ego... tp wen terasa kehilangan mulalah mengelabah.. hahahhahaha.. mcm lgu 25minits.... mereka tak dapat bersama... sedey2.. huhuhuhhuuuhuhuhu...

sweet sgt2... kalau ade owg layan cm tu bestnyerr....

Tanpa Nama berkata...

sweet sour laaa cter nie,..beshnyerrr,...

Tanpa Nama berkata...

itulah cinta...

Tanpa Nama berkata...

i love this..
make me smile..
although my heart can't..

Tanpa Nama berkata...

sy tw awk syg sy..
tp keadaan mmaksa tuk sy tdak mmlih awk..
sy mnx maaf lauw sy de skitkan ati awk..
sy mmg btol2 mnx maaf..
n sy nk awk tahu yg sy still syg kt awk..
sy hrap awk akan dapt someone better than me..
sy harap awk x mnanti sy..
sy syg awk..
thanx for everythng..
i hope u understand in my situation...!!!!!

your ex gurll..

Tanpa Nama berkata...

salam..
trma ksih wt wnie tersnyum..
suka bca
....

Tanpa Nama berkata...

jangan kau anggap cinta itu dtg dr pergaulan yg lama atau rayauan yg terus mensrus..cinta adalah tunas pesona jiwa yg dianugerahkan oleh illahi..jika tunas ini tidak tercipta dalam sesaat ia tak kn tercipta bertahun-tahun bahkan dari generasi ke generasi..

Tanpa Nama berkata...

so sweet...sambung la lagi..

Tanpa Nama berkata...

hanyalah cinta saja bisa satukan kita

Tanpa Nama berkata...

WOU ROMANTIK gley...inikah nama nya cinta...soo sweet??

Tanpa Nama berkata...

cinta ialah anugerah tuhan yang terindah dalam hidup kite sume...jadi...manfaatkanlah ia baik2...jgn sia2 kannyer!!!!

Tanpa Nama berkata...

pehal men mati2 ni..klu mati btul2 kang baru tw..

Tanpa Nama berkata...

kjap mati..kejap xnak mati..haiyoo..

Tanpa Nama berkata...

laen dh jd cter nie..........

Tanpa Nama berkata...

romantik woh !!!!

Tanpa Nama berkata...

so sweet nyer...bf aq prna sent kata2x nie kat aq..time aq merajuk..hhehhehe..

Nong Andy berkata...

happynya saya....

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.