Sayang Ke Akhirnya


Share on Tumblr Kasih pertama takkan kekal
Kerana ia cuma penyubur perasaan dan pencetus pengalaman

Cinta terhebat takkan dimiliki
Ia terlalu indah dan sempurna tapi manusia tidak begitu

Takut kecewa lagi lalu kita pilih yang sederhana
Terima yang seadanya
Dan tak mengharapkan yang paling indah
Atau terlalu sempurna

Inilah yang kekal....
Sayang ke akhirnya.... Sayang Ke Akhirnya

8 Komen:

Tanpa Nama berkata...

mmmmmmmmmm........(^_^)

Tanpa Nama berkata...

betul..

Tanpa Nama berkata...

Simple tapi sangat bermakna...

ummizarra berkata...

yahhhhh kata2 yang dapat menyampaikan keseluruhan mksdnyer.... mudah tp bernas...

Tanpa Nama berkata...

allah turunkan hujan...allah berikan kilat petir kpd kita...kita mengeluh,tp selepas hujan,allah berikan pelangi...

Tanpa Nama berkata...

"BUKAN MUDAH MENJAGA APA YG KITA ADA"
"BUKAN MUDAH NK LUPA APA YG KITA LALUI"
wanie doakan sume inmpian dn arapan akn tercapai..
gud luck...
wanie pn coupl dgn owg jauh..tapi masih bru..
dgn kata2 diatas wanie jadi lebih kuat tuk teruskan hubngan kami..
thankz..smilies alwyz(",)..

Tanpa Nama berkata...

cahaya cinta yg terbakar tiada padam..
kesetian ku masih seperti dahulu..
maafkan aku jika ada sebarang kesilapan..
usah biarkan aku ternanti..
tuhan temukanlah diri ku dengan dirinya,
sesungguhnya ku rindu kepadanya.

Unknown berkata...

tak pernh takut utk kecewa.coz ape yg terjd akn mematngkn kite.

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.