Luahan Hati : Cinta Pertama Har


Share on Tumblr Cinta Pertama Har..

" SAYA HARAP SANGAT LEPAS AWAK BACA SURAT INI, AWAK TAKKAN ANGGAP SAYA SEBAGAI KAWAN AWK JER, SAYA NAK AWAK ANGGAP SAYA SEBAGAI SPECIAL GIRLFRIEND AWAK."

Itulah surat pertama yang dia beri Har. Masih Har ingat saat-saat tu. Cinta pertama Har amat membahagiakan hidup Har selama hampir empat tahun.

Namun, semua itu tidak kekal. Setelah dia berjaya, mempunyai pekerjaan tetap, dia tinggalkan Har keseorangan. Dari apa yang dia cakap, dia sudah ada orang lain.

Har mengaku memang air mata ni mengalir tanpa henti. Lepas Har hantar dia buat kali terakhir ke Johor. Har terus tak dapat jumpa dia sampai sekarang.

Dia langsung tak tengok muka Har masa tu. Har tak tahu apa salah Har pada dia. Har akan mendoakan dia bahagia dengan kehidupan dia sekarang.

Luahan Hati:
har_dee
URL : panglimaharon.blogspot.com




Ingin menyumbangkan nukilan anda di blog ini? Untuk berkongsi karya, sila klik sini. Luahan Hati : Cinta Pertama Har

4 Komen:

Tanpa Nama berkata...

kecewa kerana cinta akan membuat kita lebih menghargai erti sebuah cinta. kebahagian dalam cinta selalu membuat kita alpa untuk menjaganya kerana kita tidak pernah merasai 'sakit kehilangan'....

Anonymous berkata...

kecewa kerana cinta akan membuat kita lebih menghargai erti sebuah cinta. kebahagian dalam cinta selalu membuat kita alpa untuk menjaganya kerana kita tidak pernah merasai 'sakit kehilangan'....

Tanpa Nama berkata...

smoga jodoh yg lebey baik menanti anda.

Tanpa Nama berkata...

dont worry. . . kumbang bukan seekor

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.