Aku, Dia & Cinta


Share on Tumblr Mereka sering bersama dan sering bersaing antara satu sama lain. Namun, hanya kerana satu perkara, mereka hilang kenangan.

Tisya, gadis selamba yang meminati bidang muzik. Impiannya mahu membuktikan yang muzik juga punya masa depan. Namun tanpa diduga, keakraban itu memberikan rasa yang dia sendiri belum sedia merasainya.

Ada yang menghilang dan ada yang menyokong. Adakah lagu cinta terus berkumandang?

Razen, pemuda yang langsung tidak mempercayai istilah cinta pandang pertama, tetap setia menanti gadis yang sememangnya telah tersimpan kemas di lubuk hatinya. Apakah dia harus menanti si dia yang entah di mana bayangnya atau menerima kenyataan yang dia sememangnya terkena panahan cinta pandang pertama?

Judul: Aku, Dia & Cinta

Penulis: Hafirda Afiela & Rehal Nuharis

Penerbit: Fajar Pakeer Sdn Bhd (2009)

Harga: RM20.90 (Sabah & Sarawak RM23.90)

Halaman: 532 Aku, Dia & Cinta

5 Komen:

jiwa.lalat berkata...

hek eleh, ingatkan apa

Tanpa Nama berkata...

cait.... apa daaaaa

aku berkata...

lor..ish2

Tanpa Nama berkata...

best la cikit tpi tanya sama hati lagi best kot...>_<

SYIEDAH berkata...

LBH Baik sndri dripda brcinta krna cnta hnya mnyakut kn

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.