Love Will Come Back


Share on Tumblr


Apa yang kau beri, kau akan menerimanya kembali
Janganlah kau membenci sesiapa
Kebencian hanya akan memusnahkan dirimu
Sayangilah sesama insan
Dan kau akan disayangi kembali...
Love Will Come Back

3 Komen:

Tanpa Nama berkata...

yup.... benci x kn bg ape2 faedah pun... dan kamu x kn mungkin membenci org yg kamu pernh sayangi. ianya terlalu sukar utk dilakukan. bibirmu menuturkannya tp tidk hatimu.

Tanpa Nama berkata...

waaa..btul ke??
aku dah wat ssorng tu kecewa..
ak harap sgt dy still bley bg peluang kt ak n still sygkn aku...

honey waterlily berkata...

seseorg yg sy syg dh lontarkan kata bnci padaku...sdgkn dia yg curang trhdpku,aku yakin dia akan trus membenciku demi kbhagiaannya,aku xtahu dimana salahku.....

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.