Pengertian Logo Satu 1 Malaysia


Share on Tumblr Keterangan logo 1 Malaysia

Melambangkan visi negara iaitu untuk mewujudkan satu masyarakat yang berpadu dan mempunyai semangat cintakan negara berpandukan Perlembagaan Negara dan Rukun Negara.

Mencerminkan rakyat Malaysia yang saling bekerjasama, bermuafakat, berdikari, berfikir dan menghayati satu visi untuk membina satu Negara Bangsa. Pengertian Logo Satu 1 Malaysia

13 Komen:

greendasweet berkata...

Salam 1 Malaysia

Tanpa Nama berkata...

cantik sekali

Tanpa Nama berkata...

thanks for the logo...huhuh

Tanpa Nama berkata...

Ingin Duit beribu-ribu dalam sehari? Singgah sebentar di : http://www.ecommercemastery.com/provider8/idevaffiliate.php?id=7023

pisang berkata...

cantikla logo ni

Tanpa Nama berkata...

tulis laaa......molek \\

Tanpa Nama berkata...

tinta berkata memang bagus logo tu

Tanpa Nama berkata...

pada komen saya,logo 1 malaysia memberi erti yang
bermakna bagi kita.ia menunjukkan masyarakat
malaysia saling bersatu padu walaupun berlainan
kaum dan agama.

Tanpa Nama berkata...

logo ni sangat cantik la...

Tanpa Nama berkata...

terbaek

Tanpa Nama berkata...

ok la 2...

Tanpa Nama berkata...

malaysia boleh,......!!!!!=)
muahhhhh......!!!!<3<3<3

HUMAIRAH FAKRI berkata...

sedapla lgu blog nie.............

I LIKE IT.......

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.