Walau Hanya Dalam Mimpi


Share on Tumblr

Boleh saya minta izin sesuatu? Sudikah awak jadi teman hidup saya? Hanya untuk dalam mimpi saya.

Saya tahu bunyinya macam bodoh, kerana realitinya awak takkan dapat menerima saya. Sebab pintu hati awak dah tertutup rapat. Dan sebab itulah saya memohon keizinan itu, supaya awak sentiasa dalam ingatan saya. Bercinta dengan saya, menjadi permaisuri hidup saya, walau hanya dalam mimpi. Kerana itu sudah cukup membahagiakan saya.

Petikan kata Fahrin Ahmad (memegang watak En. Johan dalam cerita Seputeh Qaseh Ramadan) kepada Eja (memegang watak Qaseh). Romantisnya. Walau Hanya Dalam Mimpi

17 Komen:

ahmad albab berkata...

memang cute je bunyi...hehehe

eisyah (>O<) berkata...

besnye....bile lah kate2 tu nk terucapkat telinga ni...

azli berkata...

um adakah nasibku seperti ini nanti...
YA ALLAH kau satukan lah hati kami..

eyQa berkata...

eyqa na chakap
sedeyh ahh .. tp swEt .. tP nta ahh .. =)

Tanpa Nama berkata...

best jugek klu cam nie ......
org dah tgl kiter ..kietr leh ckp cam tu jer lah.....

SecondSapphirez berkata...

mencintai seseorang tak semestinya memiliki. sesetengah org mungkin ditakdirkan hanya utk memiliki cinta itu dlm hati. dlm hati ada cnta. dlm cnta ada luka.. sakit sgt mencintai org yg takkan kita miliki..

DeaLoVa berkata...

Ya Allah
tersengih giler aku...huhuhuhu
Tapi tak cukup melegakan...
bunyi pown macam bodoh tapi hehehehe best lah pulak

Tanpa Nama berkata...

aq on sdey tpi da mkna mendalam bt hidup aq yang pernh jadi cmtu...awuuuu!!tpi aq hraf sgt2x sape2x yang bler tntg cnta...mghayati ayat power atas tue..

Fairytopia berkata...

sedih nye ayat ni..huhuuhu

Tanpa Nama berkata...

Cinta x semstinya memiliki antr 1 sm len...Namum kita akn lbh bhgia apbila melihat org y kita cintai itu bahagia....

SonySilverian berkata...

inikah dinamakan cinta????

Tanpa Nama berkata...

waa....aku selalu mimpikan dia n selalu sngt berharap dia sentiasa dlm mimpiku kerana secara realiti jauh beza antara kami but i still want him walaupun hya dlm mimpi......

Tanpa Nama berkata...

mampu ke aku cakap cam2 kat dye..?

Anonymous berkata...

mampu ke aku cakap cam2 kat dye..?

apple berkata...

siapa kah aku d mta mu???(DR.MAZLAN sidan)

Nur azuera berkata...

indahnya cinta hanya sementara...

Tanpa Nama berkata...

sedih...cinta x semestinya memiliki....:(

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.