Luahan Hati: Sakit Cinta Yang Dipendam


Share on Tumblr Tidak ku pinta jadi begini..
tidak ku pinta mencintaimu..
pernahkah kau tahu perasaan ku padamu..
cinta ku padamu?

Aku tidak cukup kuat..
untuk menyatakan isi hatiku..
cukuplah sekadar menyimpan wajahmu
di dalam kotak memoriku..

Izinkan aku..
terus melihatmu dari jauh..
walaupun engkau tidak tahu kehadiranku ini..
andai kau punya perasaan yang sama..
pasti kita sudah bersama..
argh!itu tidak akan mungkin terjadi..

Engkau pasti tidak tahu..
sakit ternyata hati ini..
memendam cinta..
hendak diluah ku malu..
bagaimana kalau engkau menolak cinta aku..
cinta yang lahir dengan sendirinya..
tanpa paksaan..
tanpa kira rupa,kekayaan..

Apa yang mampu ku buat..
hanyalah berdoa supaya sentiasa..
dapat melihat engkau selalu..
aku juga berharap..
dirimu masih belum berpunya..

Ya ALLAH..
aku mencintai dia..
aku tidak kuat meluahkan segalanya..

Nukilan:
nAdiEyrA Luahan Hati: Sakit Cinta Yang Dipendam

59 Komen:

NOR AMANINA berkata...

npe sume ini trjdi....skit...ITULAH PERSAAN YG AK RSA SKRG...AK TAU ...DIER TAK PRNH RSA KEHADIRANKU ATAU KEWUJUDANKU...AK HANYA MAMPU MELIHAT DIER DARI JAUH...AK AKN SENITIASA SENYUM KALO DIER SENTIASA BERADA DI DPN MATAKU..WALOUPN ENGKAU SEBENARNYA BERADA JAUH DARIADAKU..TPI AK XKISAH...AKU HAPPY KALO TGK MKA DIER SJA...DRI JAUH...AK CMA HARP DIER SEDAR KEWUJUDAN AKU...DAN BERNARAP AKU TAKKAN LGI BEREPUK SEBELAH TGN ...KALO CINTAKU TAK TERBLS..BIARLAH AKU HNYA JDI KEKASIH GELAPMU SEHENGGA AKU BRJAYA MELUPAKNMU...TPI ADAKH AKU BERJAYA MELUPAKNMU...SEHINGGA KINI AKU MENOLK MNE2 LAKI YG MENYUKAI KU..BRJYA KAH AKU MELPAKNMU???MUNKING AKU TIDK DPT MEMILIKIMU...TPI HNYA STU SJA AK NK KAU TAU AKU SYANGKN KAU...WALOUPON AKU HNYALAH KEKASIH GELAPMU
I LOVE YOU R.A.M.Z.I. 4EVER...N TOGTHER WITH YOU

akusygdia berkata...

to nor amanina_erm..ape kate u berterus trg je ng dat boy..
suke atau tdk..dia perlu tahu..
memendam perasaan xkn memberi u ape2 pn..

ayunis berkata...

hmm aku pernah merasainya..sakitnyer cinta yg dipendam..setelah sekian lama..die juga punyai rasa cinta yg sama..tapi syg pertemuan kali ni...lagi parah,die dah jadi tunangan org..jadi,relakan die bahagia bersma org lain,korbankan rasa cinta demi utk kebahagiaan dia..huhuhu sakitnyer...

Tanpa Nama berkata...

lor...jgn susah hati...tiap org punyai jodoh masing2...jadi sbr je la...sakit?pd sy tu pkara biasa...tak tau la org lain,lain org lain rase...jdlah org yg matang... org yg matang tidak akan memikirkan perkara yg remeh...allah pasti akn tunjukkn pada kita sape yg terbaik dan jika die jodoh kite,satu hari t kt akn dptkn juga die..mungkn mkn masa,hari,tahun...sabar...

Tanpa Nama berkata...

cimta tanpa sepengetahuannya memang sangad2 menyakitkan hatiku.....
sudah hampir 10tahun cinta ini terpendam...uuuhhh sudahlah hanya jadi kenangan saja cerita itu....

kenapa harus da cinta diantara sahabat dekatku....
tak seharusnya aku mencintai dia sahabatku sendiri...tapi inilah kenyataannya...dia hadir dan sangad berarti untukku....tapi kini dia sedang berada di negri orang....semoga kelak aku dipertemukan dengan wajahnya lagi...yaallah jika dia yang terbaik untukku pertemukan aku kelak dengannya dan satukan hatiku padanya

Tanpa Nama berkata...

hmm.... mmg sket cinta terpendam....... bnde ni pon terjadi kat aq....... aq brni nak btrs trg...... n maybe he juz accept me as his fwen or his sister only....... when he alone he will try 2 find me...... if he happy ,sumtime he will ignore me..... but im hepi wif him.... da way he treat me when we 2gether...... help!!!!! aq x brni nak gtaw die...... biarlah aq hnye berserah pada takdir je saat ni...... klu bleh aq akn sedya upaya nak lupekan die......

acasia berkata...

aku blh rs pe yg korg rs..mmg skt gle ble kte pendam rs ske, kash, syg n cinta..tp kte kne sabar, mmg kte as a gurl, kdg2 mmg malu nk terus terng..tkt ditolk..aku pernh rs sume 2..2 thn menanti die..aku tggu gak..aku x pnh ckp aku ske die, tp mayb die tau dr segi aku layan die..at last, skrg dia dh jd milik aku..moralnye kt cni, mmg skt pendam rs, mmg kne bnyk sabar, tp jika itu jodoh yg Allah tentu kn untk kita, insyaAllah x kn kemane..

Tanpa Nama berkata...

sakit ade jak jatuh cinta..kenape harus aku yg jtuh cinta kpd nya,..sadiqi, oh sadiqi!!!!! bla kau membca kau kan tahu betapa ku cinta namun ku benci kamu..kau tahu kan lagu terlanjur cinta..aku terlanjur cinta kepada SADIQI...cewahhh.. terlebih sudah! sadiqi b hashim, 4r, kolej dpah abdillah, kuching, sarawak, malaysia, bumi, alam semesta. i love you, xoxo aveeka

Tanpa Nama berkata...

syafiza

Tanpa Nama berkata...

shah rukh khan oh shah rukh khan..
pahal kau tersangat hensem oh....
muuuuuuuuaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh!!!!!!!!!
salam, lee mi ho

Tanpa Nama berkata...

KADANG2 BERSENDRIAN 2 LEBIH BAIK UNTUK SEKETIKA....
DEKATKAN DIRI DENGAN KELUARGA DAN NILAI SIAPA DIRI KITA YANG SEBERNARNYA...
YANG PENTING HARGAI LA DIRI KITA SEBELUM KITA MENGHARGAI DIRI ORANG LAIN...
X GUNA KITA MENGHARGAI ORANG LAIN TAPI KITA ABAIKAN KEPENTINGAN DIRI SENDIRI..

Tanpa Nama berkata...

kpda nOr Amanina n Nadieyra...kisah kOrang same je mcm aku... telah sekian lama aku pendam, aku luahkan.. ternyata cinta ku xdibalas...sakit ati semesti lah... tapi skrg wlaupn aku msih mengharapkan dia, tp tidak lg seperti dlu.... aku masih sayangkan dia, walaupn hanya sekadar KAWAN....

Tanpa Nama berkata...

aku mencintai dia namun aku tidak mampu utk meluahkannya...
kerna aku tahu diriku serba kekurangan....hanya yg mampu ku lakukan adalah memmerhatikan dirinya dari jauh.....kerna aku tidak berdaya utk utk menatapnya dekat.........aku sayangkan dia.......aku tahu dia juga menyanyangi aku.....namun sayangnya hanyalah sebagai adik sahaja.....aku redha dengan ketentuan-Nya

Tanpa Nama berkata...

argh..memang sakit cinta yg terpendam..nk dluah takot dkata prigi cari timba plak..x diluah..cam ni la...sakit x tentu pasal...aduyaiiiiiiiiiii

Tanpa Nama berkata...

to cousin aveeka...boh jdi loba gilak bah..nasib aveeka masih mok 0bela kau..aveeka x suka sa3di2qi agik..huhu.......

michayuki@yahoo.com berkata...

cinta itu buta...
jangan bercinta dulu time skul..
kalau kat u boleh cari2..

Tanpa Nama berkata...

aku pun ade minat kat seorang mamat ni...kami bekerja di sekolah yg sama sebagai guru..aku mmg tak berani to tell him that i love him so much..aku dah serik nak luahkan perasaan aku kat mana2 lelaki sbb aku dah byk kali direject tatkala aku meluahkan apa yg terpendam..kdg2 aku seakan akan give up utk couple dgn lelaki melayu wpun aku ni ada darah melayu campo inggeris.. aku xtau dimana kekurangan aku...knp aku direject....knp cinta aku sering ditolak lelaki melayu? apa yg lelaki melayu mahukan? apakah krn aku tinggi tidak memiliki tubuh yg kecil molek seperti gadis melayu typical yg lain? aku cintakan cikgu A itu....tp aku takut cinta aku ditolak! semua lelaki yg aku minat menolah cinta aku! dan semuanya melayu! kawan2 pulak bertanya..knp bf dulu org yahudi (yahudi england) aku jawab je: sebab dah takada lelaki melayu nak dkt aku:(

Tanpa Nama berkata...

aku sayangkan die ag..walaupun aku dah x punya tempat di hatimu..aku x kuat untuk menyatakan hasrat hatiku padamu..aku perempuan tapi digambarkan seperti lelaki kerna punya sikap ego..aku ego!!dulu,sewaktu pertama kali kau menyatakan hasrat hatimu menyintai aku,aku x peduli dengan segala kata-kata darimu..sedangkan aku juga begitu..sama sepertimu..perasaan kite sama..kerna keegoan ku,aku bersikap acuh x acuh padamu..sedangkan aku hanya bertopengkan perasaan yang sebaliknya..sekarang setelah kau bosan denganku,kini,baru aku sedar yang aku memang mencintaimu..biarlah kau meninggalkan aku tanpa kau tahu aku sangat mencintaimu..cukuplah kau kata padaku bahawa kau bosan denganku..aku tetap x cukup kuat utk menyatakan hasrat hatiku..tetapi sepanjang hayatku ku tetap menyayangi dan mencintaimu..sepanjang hayatku..I LOVE U,ABG A.A..

syamohd berkata...

CINTA X DILUAH MMG SAKIT..kita cuma mmpu lihat dan doa kebahagian dia..

Tanpa Nama berkata...

Aku juga sama selalu mencintai orang tidak pernah tau betapa aku mencintainya.........biarpun dia lebih memilih orang lain ...tapi di hatiku aku sangat2 mencintainya.
terkadang aku juga sakit hati ...rindu tapi aku nggak bisa melepaskakan isi hatiku padanya karena malu...semuanya aku tulis aja di jurnalku...apa itu cinta sebenarnya ......?

Tanpa Nama berkata...

ermmm..
same as me...
huhuhu...
mmg skt simpan prasaan..tp malu laks..biler kna rejectzz..

Tanpa Nama berkata...

Luahkan jelaa...

Tanpa Nama berkata...

Memendam rasa memang menyakitkan, tapi lebih menyakitkan andai cinta itu tidak pernah terluah sehingga detik akhir sebelum perpisahan bermula..
Perpisahan untuk selama-lamanya.. Nasihatku kepada mereka yang masih lagi pendam akan rasa yang terbuku dalam hati, luahkanlah jangan nanti menyesal dikemudian seperti diriku.

michayuki@yahoo.com berkata...

cinta itu buta...
jangan bercinta dulu time skul..
kalau kat u boleh cari2..

Tanpa Nama berkata...

sakitnyer bla kta pndam perasaan kat seseorg kn? nk2 org 2 kta jumpa hr2.hai...parah benau la.dah berkali aku nafikan sume ni tp ht aku ni x dpt time.aku btl2 sygkan die..dan mgkin jgk aku dh jth cnta ngan die?so,utk x melayan sgt kata ht ni,aku slalu cari sbb utk bergaduh ngan dier.biar die benci kat aku.seterusnyer aku dpt lupakan die...walaupun ssh,aku kene gak buat.

syaza berkata...

sedih kak .. saye pun tengah mengalaminya ..

Tanpa Nama berkata...

aku ni dtahap parah gak ni..ari2 duk tatap gambo dia..play record suaranya..sakitnya rasa ni..6 bulan bersamanya dlu, lagi parah sbb ari2 tgk muka dia..tapi xterluah rasa ni..xkeruan..tolonglah..igtkn bila berjauhan ni leh singkirkan rasa ni..makin kuat ader..camner nk lpakan dier..kerna ku sdar diriku kau anggap cam kakak je..btul ker??? arghhh..akan ku cuba JUJU

Tanpa Nama berkata...

mendem perasaan itu ternyata gaenak toh ... skit hati sendiri padahal orangnya ga pernah tanggapin aaaaaaah paling gondok di situ gapenah d tanggapin... emang pacaran itu dosa tapi seenggaknya d haragai ngapa,,, seorang diriku hanaya bisa bersabar (y)

Tanpa Nama berkata...

memg kne dgn diriku...dan ak xtahu ap prasaan dya terhadap ku..yg pasti biarlah ak pndam prasaan ini w/pun xkn jd ap2..hanya kpd yg Esa ak berdoa...jika dia adalah jdohku alhamdulillah..dh jika bukan..ak redha ktentuan-Nya yg hanya meminjamkan prasaan dan nikmat ini padaku..:-)

Tanpa Nama berkata...

pe kte bley buat...dia bkn hak kte, kte pun tkde hak atas ati dia...mule-mule kenal dia, dia gunakn aku utk kepentingan dia, 3 thn aku sabar layan kerenah dia...peribadi dia mmg jauh tersasar & terlalu menunjuk dgn sikap negetif dia...skrg dia mule menunjukan perkembangan positif, mgkn berkat kesabaran dulu...tp aku keliru utk pilih dia atau campak jauh dr hidup aku...kalo dulu aku sangup terima dia, tp skrg berbelah bg...dia terlalu sosial, yg aku takot sgt aku akan mengungkit benda yg dah lepas...tp bla dia jauhkn diri seperti memahami petanda aku bg, aku nk tau lg pasal diri dia...tertanye-tanye dalam ati?...entahlah, layankan je feel ni, bkn sume org di anugerahkan skrip mcm ni...huhuhuhu...tak saba nk tunggu kesudahan dari Nye...

Efa Tambeng berkata...

sampai detik ini aqpn blm mampu mlupaknx..
mlupakn smua tentangx...

Umie Zyzumie berkata...

sbrla...cinta xsemestinya memiliki...insyaallah setiap org da ditentukan jdoh masing2...Allah lebih tau apa yg terbaik utk kita....smoga kita smua mdapat jdoh yg tbaik n diberkati Allah swt..amin... :-)

miea (nur 지도) berkata...

smpai sekarang aq masih tercari2 cinta yg sejati...
npe stiap kali aq knl gn seseorg 2 msti ad mslah.??
bia berjauhan terasa rrindu sangat kat die,walaupn hati nie xtw sama ada die mencintai aku atau tidak....:(

Tanpa Nama berkata...

Saya juga mempunyai story cinta.Saya dah couple dengan kekasih saya selama 5 tahun.tahun ke 6 saya telah dirisik oleh keluarganya,Alhamdulillah semuanya selamat dan tahun depan kami akan berkahwin.Malangnya saya diuji dengan kehadiran seorang lelaki ditempat kerja..seringkali dia menggangu perhatian saya.mungkin dia ada hati dengan saya.tapi saya cuba tepis segala prasangka..rupa-rupanya benar dia cuba menagih cinta saya tetapi sudah terlambat.saya dah jelaskan pun keadaan saya.tetapi dia tetap nak berkawan dengan saya.hati saya semakin terpaut padanya ...saya menjadi serba tak kena dan sangat2 keliru dengan perasaan saya ini.kira saya dah curang dengan bakal suami saya.tetapi apapun saya tak pernah buat benda yang tak baik.saya curang dari segi perasaan saya.saya cuba gagahi hati ini.setiap kali saya jauhkan diri darinya semakin saya dekat padanya.kehadiran sms membuatkan saya lagi bertambah binggung..

Tanpa Nama berkata...

aduhi tulah mainan perasaan,dlm hati bagi nak mati ingin memilikinyk mulut bagai tkunci myatakannya..utk meluahkan perasaan bukan perkara mainan sekali meluah bfikir pjg2 & besedia menerima apa jua kputusan yg bakal di dgr baik & butuk, suka & sedihnyk br kuat kan hati untuk bterus terang k...

Tanpa Nama berkata...

Sye juga mmpunyai perasaan yg dpndm....
tpi x brani utk mluahkn sgalanye....
stiap kli sye brmsej dgnnye....
sye rse hndk mluahkn prasaan,tpi
smua itu hnye trbuku dlm hati...

Fr8licious berkata...

bile bace komen2 korang, xdpt dibayangkan ape perassan korang yg menyimpan perasaan, ade yg 5 thn ade jugak smpai 10 thn..aku baru nak masuk 3 thn, tpi seksanya tuhan je yg tahu, bile bangun tido teringat kat dia,bile nak tido pun terpikirkan dia, time semayang pun teringat kat dia jugak, pedihnya hati tuhan je yg tau bile dpt tau dia dah perpunye, xdpt bygkan betapa bertuahnya lelaki tu dapat memiliki dia, aku x pernah bercinta, xpernah jatuh hati lagi kat mane2 pompuan sblm dia, cume minat2 gitu je time2 skolah dulu, sakitnya hati mmg x tertanggung, bile rindu dia sgt2 aku bace balik msg2 lame yg dia hantar, tengok pic dia kat fb, pling sakit skali bile terbangun t.malam, kadang2 rase nak bunuh diri pun ade, alhamdulillah iman kuat lagi cume terniat je,hahaha..bile dpt tau dia dah berpunye aku trus call dia bagitau perasaan aku kat dia dan berjanji akan lupekan dia, tpi janji tinggal janji je, mkin nak dilupekan, mkin rindu jadinye..aku menyesal sgt2 bile bagitau perassan aku kat dia dulu, bkn sbb malu tpi bile dia dah tau perasaan aku dia mngkin xkan bls msg aku or call aku lagi, ape yg aku boleh buat skarang cume mencintai dia dari jauh je..

Tanpa Nama berkata...

mmg sakit gila.tp ape yg ku rasa lg sakit.pd aku tmpt dia mengadu,aku bersengkang mata menjaga dia bla terlantar di hsptl.siang mlm ku mencari rezeki utk dia.ku beri kan segala ape yg ku ade.tmpt tggl n semuanya.bla ku perlukan dia,dia bersama insan lain bergembira.sedangkan dia tahu isi hati ku.dan yg paling menyakitkn aku juga tmpt dia melepas kan geram,maki hamun n supah seranah jd makanan ku.tp hanya pd allah tmpt ku mengadu

Tanpa Nama berkata...

aku mengerti aku bkn insan yg sempurna.tp dlm hati ku hanya ade dia......

aina syuhada berkata...

aku seorang yang sukar untuk jatuh cinta tp aku telah jatuh cinta pada seseorang yang sentiasa ada susah senang dengan aku... dia pernah menyatakan yang aku telah mencuri hatinya tapi aku sukar untuk menerima..aku jug sayangkan dia tp aku tak pasti sayang aku sekadar kawan baik atau kekasih... tp... sekarang baru aku tahu yang aku tak boleh jauh dengannya.. tapi sayang, dia sudah memiliki insan lain... perasaan aku hanya mampu bersuara didalam hati...aku doakan dia bahagia hingga akhir hayat...sesungguhnya sukar untuk aku jatuh cinta sekali lagi...

Tanpa Nama berkata...

Aku juga merasakan itu
aku pun heran kox saya tiba" memikirkannya merasa aku rindu bangat sama dia tiap kali aku ingat sama dia saya tak bisa menahan air mata ku keluar terus dan hati ku sakit moga dia juga merasakan apa yang aku rasakan,semoga suatu saat dia tahu perasaan ini,aku si mau kasih tahu dia tapi takut dia jauh kan aku apa yang arus aku buat masak aku merasakkan sakit hati terus T_T

gadis misteri berkata...

m'cintai s'sorg sngt ssah sbaby kta x tau isi hati sbnary n cintay tuk cpa....

klu tuhan beri kan sa jodohyg setia n mampu m'bahagiakn sa tue sume da ckup bagi diri sa....


*by gaD!s meSteR!*

Unknown berkata...

biasa la

Tanpa Nama berkata...

cinta dalam diam itu amat mnyakitkan..cinta itu misteri...

Tanpa Nama berkata...

kenapa kita perlu diduga dengan memendam rasa cinta pada seseorang.Tidakkah tahu ia sangat menyakitkan,apalagi orang itu tak mungkin menjadi milik kita selamanya.Kenapa perlu kita melalui semua ini?

Tanpa Nama berkata...

memang skit rsa mncntai sseorg yg tiada perasaan ma kita. .sda 2kli aq bgni. .aq x pnta smua ney. .nmun apa pun i2. .aq pksa dri ini untk mmbuang dia dri hti q. .krna aq ykin dia bkn untk q. .dan khdiran prasaan yg dtang tnpa d undang ini. .mmbuat aq smangkin trluka. .ya allah bn2 la aq untk
mmbuang byangan ini. .dan prasaan ini. .dia hdir hnya mlemahkn dri ini..

hati yang disakiti berkata...

bersedia kah ak untuk mjdi tunang owg bla 29.12 ini..prsaan ak xada lnsng kt bkl tunang ak..aty ak hnya ada dy je..tpi kini dy dh mjdi tunang owg..bln 4 akn blnsng pkhwnan dy...sedihnya ak hnya tuhan je yg tahu..andai ia mgerti aty ak ini psti ak akn bhgia tpi kin sglanya sudah tlmbt...

Tanpa Nama berkata...

Ya Allah,,sakitnya hanya Engkau yg tahu,,kerana Engkau yg menghadirkan rasa ini,,

Tanpa Nama berkata...

aku sedar,,semua ini dalah ujian dari Mu,,kuatkanlah hatiku,,hanya kepada Mu,,tempat aku meluahkan rasa,,hanya Engkau tempat aku menangis,,sesungguhnya aku merasa lebih tenang setelah mengadu kpd Mu,,

Tanpa Nama berkata...

kau tidak memandangku walau dengan sebelah matamu,hanya aku yg sentiasa mendambakan hadirmu,,

herlis kADIR berkata...

tanpa kata aku bercinta dan memberi seribu sayang paamu meski aqu bukan panduan hatimu...

Tanpa Nama berkata...

Hmm. Memang menyakitkan. Nak nak lagi jatuhncinta dengan orang yang siki
Pun taknak berjuang. Kecewa dengan sikap lelaki yang mcm tu.
Aku berharap sangat oneday. Dia sedar. Tp tak mungkin.
Cara dia aku tgok mmg ssh nk berubah. Aku da tktau nk buat apa lg da..
Mungkin ad hkmah di sebalik smua nii.
Nak lepas sayang. Tp smpai bilaa. Hmm.
Aku pasrahhh.. :'(

Tanpa Nama berkata...

ya ,,memang ini myakitkn ...dn dia xkn pernh tu dn rasa penderitaan ini...dia hnya mampu tersenyum dn ketawa bsama wanita y lain...begitu sakit apa y ku rasakn...dia xkn pernah thu setiap waktu y berdetik...aku hanya mengingatkn dia....cinta kamu slamanya..walaupun kamu x penah thu itu..

Unknown berkata...

Aku sayang dye sngt..aku sakit bile cinta aku ditolak..aku terasa hina

Unknown berkata...

Nurfaizah...aku syg ko

Tanpa Nama berkata...

Memang mnyedihkn ksah aku pulak jtuh syg pd dye tp sygnye ble
aku dah luahkn pd dye..dye lngsung xbg aku respon
Sngguh aku kecewa dgn sikap dye

Tanpa Nama berkata...

Aku jatuh cinta tp, x pasti.Betul ke benda ni jd ngan aku..selam .ni x pernah da lelaki yg mampu bt aku jatuh cinta.tp, dia perlukam aku ke? Atau dia anggap hanya sekadar kwn..sedihnya memendam perasaan nii..aku rs trseksa bila dia x endahkan ak sbb mulut org lain..mgkn aku perlu pendamkan je..susahny jatuh hati kat org yg xsure mengalami perasaan yg sm or x...sedih sgt2...

Tanpa Nama berkata...

Dia...insan yg p'tma buka pintu hati ni kembali utk suka semula kpd llki...dia...llki p'tma yg sy suka dlm diam,,ucapkan kata suka & cinta pd sy...dia,,,,llki yg sy t'llu hormat,kasih,syg & cinta...
Dia..terlalu b'mkna dlm hidup sy...sy m'nyayangi dia,,sma sprti sy syg kn keluarga & adik b'adik sy...
Dia...s'org llki yg tlg bnyk sy korbankan segala ny utk dia...sy sllu ada setiap situasi..x kira dia suka,duka,susah & senang...d'saat org lain cuba b'cerita buruk tentang dia,,,sy selalu menyokong ny...
Dia...buatkan sy x loket utk serahkan hati,jiwa & cinta...segalanya sy korbankan..peluang kerja,,perasaan,,,semuanya sy korbankan s'mata2 krn dia..
Tapi,,,kini dia tinggalkan sy bila dia bahagia...dia jauhkan diri dari sy..dia buang sy...segalanya hilang...
Sy merana,kecewa...setiap hari m'nangis...kenapa dia sanggup buat sy mcm ni??
" kau tinggalkan ku,,perlahan2 ku terima,,,semakin ku sakit,,semakin kau bahagia,,,,"
" aku kan pergi,,,pergi ku tak akan kembali,,,tiba masanya...kau cari teman pengganti..."

Ya Allah...s'moga diri ini tabah & kuat utk melupakan dia...

Tanpa Nama berkata...

Mungkin dia belom melihat ape yg kita rasa.. tapi satu hari nnt die akan sedar akan kehilangan org yg ambil berat tentangNya

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.