Hakikat Cintaku


Share on Tumblr


Rinduku padamu ibarat hikayat.....
Walau berdekad diceritakan tetap teruja mendengarnya...
Rindu padamu bagaikan hembusan nafas terasa di
Aromaku....
Membuat aku resah menantimu....
Walau sedetik...
Percayalah kasihku bayanganmu menjadi igauanku....

C - Cintaku Padamu tulus suci
I - Impianku hanya untuk bersamamu
N - Nilai Kasihku Tanpa Batasan
T - Tenang Aku Disisimu
A - Akan kita Kuharap Terus Bersama


Hadirmu Bagai Suria Pagi....
Sinarnya Lembut Memamah Embun...
Tatkala Terik Ia Bagaikan Membakar Api Asmara Yang Bergelora Didada...
Kasihku Padamu Selembut Bayu Petang Yang Mengetar Dijiwa...
Rinduku Padamu Bagai Garis-Garis Senja
Yang Tak Sabar Menanti Bulan
Melimpahi Cahayanya Kedalam Lautan Cinta Kita...

Telah Kukirimkan Pada angin
Yang Aku Terlalu Merinduimu...
Juga Telah Aku Taburkan Benih-Benih Kasih
Pada Embun Yang Turut Membasahi Bumi...
Sempat Juga Aku Ukir Namamu
Dikaki Langit Sebelum Fajar Menyising Hari...

Tidakkah Kau Rasa Apa Yang Kurasa...
Dapatkah Kau Jalinkan Yang Kuserahkan Padamu...
Untuk Kau...
Mengertilah Bahawa Aku Terlalu Menyintaimu...
Sayangku

Benar Sayang Aku Merinduimu
Menyayangimu,Mengasihimu...
Tanyalah Pada Bulan
Betapa Aku Setia Menantimu...
Lihatlah Pada Bintang Yang Bertaburan Dilangit...
Begitulah Kasihku Padamu Tidak Terkira...
Bagai Sungai Yang Mengalir..
Bak Tebing Yang Kukuh...
Begitulah Setiaku..Itulah Janjiku Padamu...
Selagi Masih Bernafas Selagi Itulah Aku Akan Tetap Bersamamu...

Bukan Niatku Membiarkan Dirimu Terbiar Sepi...
Tapi Aku Sendiri Hanyut Dibuai Gelora Asmaramu...
Bukan Tiada Madah Cinta Untukmu...
Tapi Jiwaku Masih Hilang Dalam Lautan Kasihmu...
Rinduku Kini Kembali Bersarang Diranting Kasih..
Sayangku Kian Kembang Mekar Dipohon Asmaramu..
Cintaku Kukuh Bertunjangkan Kesetiaanmu..
Demi Rindu Yang Mencengkam Kalbu...
Demi Cinta Yang Setia...
Untuk Kasih Pada Kekasih..
Aku Tak Akan Biarkan Kau Derita Menahan Gelora Asmara Yang mengigit Dijiwa...

Rindu Tak Semestinya Mau...
Tak Bersua Tak Bererti Jemu..
Cinta Tak Semestinya Bertemu...
Kasih Tak Bereti Bercumbu Selalu...
Kerna Jika Hati Dan Jiwa Dah Bersatu..
Walau Dimana Tak Kira Masa...
Kasih Tetap segar Bermain Dijiwa...

Nama Pena: CintaMiya
Email: najwa_myra@yahoo.com
URL : http://cintamiya.blogspot.com Hakikat Cintaku

8 Komen:

FrenzyFm berkata...

uiks.. me nyerr tkeluar.. :))

Satu Nama berkata...

Trims....
Ne Jadi motivasi buatku..
Erfan

vivi berkata...

hai mbak trim for your inspiration
thank you so much

Tanpa Nama berkata...

i like

Tanpa Nama berkata...

keep it up!

eika daNiesya berkata...

owaNk tyuNk kaMoo zaHid....:(

Tanpa Nama berkata...

MAKASIH TELAH MEWAKILI HATIKU YANG GUNDA.......

Jelita Lara berkata...

Wow , kerna dek rindu maka terlahirlah Pujangga yg indah ini.. HEBATNYA cinta !!

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.